شناسهٔ خبر: 97802 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

طرح سوال دامادی از وزیر کشاورزی به دلیل حصر مرغداران!

دامادی43 محمد دامادی در جلسه روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی طرح سوال از مهندس حجتی وزیر کشاورزی را به هیات رئیسه مجلس تقدیم کرد.

به گزارش نماینده به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مهندس محمد دامادی طرح این سوال 24 ساعت پس از نشست اعضای اتحادیه مرغداران مرکز استان با جوان اول مازندران در مجلس تقدیم هیات رئیسه شده است.در این طرح سوال که امضای نمایندگان قائمشهر و نور را هم به همراه خود دارد آمده است:

«اخیرا به بهانه دیده شدن ویروس در یک مرغداری خانگی در یکی از شهرستان های استان طول 400 کیلومتر از مرغداری های صنعتی  استان به حصر کشیده شده و با زندگی تولیدکنندگان و کشاورزان بازی شده است.این مردم سال گذشته در محاصره برق قرار گرفته اند و امروز در محاصره همکاران شما که بجای حل مسئله صورت مسئله آن را پاک کرده اند.»

لازم به ذکر است محمد دامادی روز شنبه در اتحادیه مرغداران مرکز استان حاضر و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفته بود.

نامه دامادی

 

نظرات مخاطبان 0 2

  • ۱۳۹۴-۰۴-۰۶ ۱۴:۱۷ناشناس 0 0

    چرا از وزیر سوال نمیشود که چرا باید در این شرایط (کمبود آب، گرانی، تورم، سوء تغذیه، بیماری و فلاکت) میوه ها بوسیله این دلالان و تاجران صادر میشودإ؟ مگر چه چیزی عاید مردم و بیت المال میشود جز  80درصد تو جیب تاجر و دلال میشه إ؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۴-۰۷ ۱۸:۲۹ 0 0

    کارت بسیار عالی بود ممنون، 
    
    
                                

نظر شما