شناسهٔ خبر: 97632 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

دشمن جرأت حمله به ایران را ندارد

امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ما تسلیحات و تجهیزات بومی در اختیار داریم و آمادگی نیروهای مسلح ما باعث شد نیروهای ائتلاف تا کنار مرزهای ایران بیایند ولی جرأت حمله نداشته باشند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز با حضور در معراج شهدا، به زیارت پیکر ۲۷۰ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس رفت.

امیر پوردستان همچنین طی سخنان کوتاهی اظهار داشت: امروز عزت و اقتدار و سربلندی کشور و اینکه مسئولین ما در مجامع بین المللی حرفهای نظام را با قدرت می زنند و دشمنان جرات نزدیکی به مرزهای ما را ندارند، به برکت وجود شهداست.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: بعد از ۱۱ سپتامبر، امریکا نیامده بود که تنها عراق و افغانستان را بگیرد و اینهمه نیرو را برای این دو کشور نیاورد بلکه قصد مستقیم آنها «ایران» بود اما چون مولفه های قدرت ما زیاد است، نتوانستند کاری بکنند.

وی تصریح کرد: امریکا شیوه های جنگ خود را عوض کرده و نبردهای نیابتی را در پیش گرفته که این به دلیل آمادگی ارتش و سپاه و بسیج است.

پوردستان گفت: ما تسلیحات و تجهیزات بومی در اختیار داریم و آمادگی نیروهای مسلح ما باعث شد که نیروهای ائتلاف تا کنار مرزهای ما بیایند ولی جرات حمله نداشته باشند.

نظر شما