شناسهٔ خبر: 97623 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

جزئیات نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس از زبان اسفنانی

هیأت رئیسه کمیسیون مشترک طرح عفاف و حجاب مشخص شدند

اسفنانی43 سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: هیأت رئیسه کمیسیون مشترک برای تصویب طرح عفاف و حجاب انتخاب و سالک به عنوان رئیس و اسفنانی و افتخاری نایب‌رئیس و پژمان‌فر به عنوان سخنگو انتخاب شدند.

به گزارش نماینده محمدعلی اسفنانی نماینده مردم فریدون‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز مواد باقیمانده از لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مقابله با حمایت‌های مالی از گروه‌های تروریستی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت و کار تصویب با آن در کمیسیون به پایان رسید.

وی افزود: پیام کلی مواد مصوب در جلسه امروز کمیسیون در ارتباط با سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی بود که به حمایت از فعالیت‌های گروه‌های تروریستی می‌پردازند.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: همچنین جلسه کمیسیون مشترک قضایی و فرهنگی نیز برای بررسی و تصویب طرح عفاف و حجاب تشکیل و هیأت رئیسه این کمیسیون مشخص شد.

اسفنانی همچنین خاطرنشان کرد: بر اساس انتخاب صورت گرفته حجت‌الاسلام احمد سالک به عنوان رئیس کمیسیون مشترک و اینجانب و لاله افتخاری به عنوان نواب انتخاب شدیم و حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر به عنوان سخنگو، سیدرمضان شجاعی‌کیاسری و حمیدرضا طباطبایی به عنوان دبیران کمیسیون مشترک انتخاب شدند.

منبع: فارس

نظر شما