شناسهٔ خبر: 97463 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

نشست سه جریان سیاسی فردا برگزار می شود

سه جریان‌ سیاسی اصلاح‌طلب، اصولگرا و اعتدالی کشور با نگاهی متفاوت به واقعه هفتم تیر و به منظور نام‌گذاری هفته احزاب نشستی را برگزار می‌کنند.

به گزارش نماینده به نقل از نسیم، نشست خبری سه جریان اصولگرا، اصلاح‌طلب و اعتدال درباره نامگذاری هفته احزاب فردا یکشنبه ۳۱ خرداد ساعت ۱۱ در دفتر جبهه اعتدال‌گرایان برگزار می‌شود.

این نشست به همت کانون یادآوران شهدای هفتم تیر و با حضور جریان‌های سیاسی اصلاح‌طلب، اصولگرا و اعتدالی کشور برگزار می‌شود و نمایندگان این تشکل‌ها از جمله رئوفیان، حق‌شناس، مرتضوی کیاسری و صادقی حضور دارند.

هدف از برگزاری این نشست تأکید بر نگاه و محور متفاوت از منظر غیر حکومتی با توجه به اینکه یادبود شهدای هفتم تیر با عنوان هفته قوه قضائیه برگزار می‌شود، است و برگزارکنندگان سعی داردند این نشست و در پی آن برگزاری سمنار در خصوص شناخت شهید بهشتی و واقعه هفتم تیر و انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی این واقعه را به عنوان یک نهاد مدنی فراگیر مورد توجه قرار دهد.

از برنامه‌های این جریانات ملاقات با آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، سید حسن خمینی و همچنین تشریح برنامه‌ها برای تعیین هفته احزاب در آستانه هفتم تیر و سالگرد شهادت جمعی از اعضای حزب جمهوری اسلامی است که در این نشست چگونگی اجرای این برنامه‌ها تشریح شود.

نظر شما