شناسهٔ خبر: 97298 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

"روحانی تنها نیست" ساخته شده نیست، شعار مردم است

واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: "روحانی تنها نیست"، شعاری نیست که کسی ساخته باشد، شعاری است که عملا خود مردم می‌گویند.

به گزارش نماینده محمود واعظی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران،در پاسخ به این سوال که چرا حامیان دولت برای همایش‎های دومین سالگرد آغاز به کار دولت یازدهم شعار "روحانی تنها نیست" را برگزیده‎اند و مخاطب این شعار کیست، گفت: عده‌ای در تلاش هستند تا این‌گونه القاء کنند که آن اقبالی که در ۲۴ خرداد ۹۲ از رئیس‌جمهور شد اکنون در میان مردم تغییر کرده است. در صورتی که نظرسنجی‌های مختلف و استقبال‎هایی که مردم در سفرهای استانی از رئیس‌دولت یازدهم می‌کنند چیز دیگری را نشان می‎دهد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: "روحانی تنها نیست"، شعاری نیست که کسی ساخته باشد، شعاری است که عملا خود مردم می‌گویند و معتقدند که دولت یازدهم با وجود تمام مشکلات به کار خود ادامه می‌دهد و مردم پشت آن‌ها هستند و حمایت می‌کنند.

شایان ذکر است؛ چنین شعارهایی از سوی حامیان دولت در حالی مطرح می‌شود که رئیس جمهور کشورمان در جمع مردم خراسان شمالی گفت: ما تنها نیستیم! «دولت تنها نیست» ملت تنها نیست. ما یک ملت منسجم و یکپارچه هستیم که عنایت روح پیامبر عظیم‌الشان پشت سر این مردم است.  

محمد باقر نوبخت نیز در نشست هفتگی خود در این‎باره تصریح می‎کند که رسانه‎هایی که ادعای کاهش محبوبیت دولت را دارند، می‎توانند برای اثبات نادرستی ادعایشان به کف خیابان و میزان استقبال مردم در سفرهای استانی مراجعه کنند.

به نظر می‌رسد انتخاب چنین نا‌م‌هایی برای همایش‌ها آنهم در سالی که به نام همدلی و همزبانی نامگذاری شده است کمک چندانی به افزایش وحدت و همبستگی نخواهد کرد.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۳-۲۹ ۱۸:۴۰حسن 0 0

    وزیر محترم :کف خیابان مد نظر آقای نوبخت معنی درستی ندارد. چون دوستان همین آقا در سالهای قبل برای ادعای باطلشان به کف خیابانها آمدند. آقای روحانی  رئیس جمهور قانونی است همچون آقای احمدی نژاد دلیر. بنابراین وظیفه دارد تمام توانش را برای خدمت به دین و این مردم بکار بندد و عواملش را از سخنان بی ارزش و تشنج زا منع نماید.
                                

نظر شما