شناسهٔ خبر: 97280 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

بهرام بیرانوند در گفتگو با «نماینده»:

برخی رسانه ها میخواهند با جوسازی حماسه بزرگ تشییع شهدای غواص را زیر سؤال ببرند/ با اعتبارات مصوب کنگره آمریکا، از گردانندگان و نویسندگان این رسانه ها تجلیل میشود

بهرام بیرانوند/2 نماینده مردم بروجرد در واکنش به ادعای اخیر برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب در مورد مصادره تشییع‌جنازه شهدا گفت: آن چیزی که ما شاهد وقوعش بودیم، یک خیزش عظیم مردمی بود که شرکت‌کنندگان آن از همه گروه‌ها بودند.

بهرام بیرانوند، نماینده مردم بروجرد در واکنش به ادعای اخیر برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب در مورد مصادره تشییع‌جنازه شهدا توسط یک جریان سیاسی خاص، به خبرنگار «نماینده» گفت: آن چیزی که ما شاهد وقوعش بودیم، یک خیزش عظیم مردمی و انصافاً یوم‌الله بود، شرکت‌کنندگان نیز از همه گروه‌ها و دسته‌جات بودند.

نماینده بروجرد افزود: مردم در این مراسم شعار می‌دادند «نه سازش، نه تسلیم، نبرد با آمریکا». اینکه عده‌ای شعارهای مردم را به خودشان گرفتند، مطمئناً عیب از خودشان است.

عضو فراکسیون اصولگرایان گفت: این شهدا نشان‌دهنده این بودند که ما هیچ‌گاه سازش نکردیم و درواقع دلیل شعارهای مردم این بود که قاتل این جوانان را در اصل آمریکا می‌دانند، همان آمریکایی که الآن مناطق اسلامی را مورد تاخت‌وتاز نیابتی خود قرار داده است.

بیرانوند گفت: مردم ما به تشییع‌جنازه غواص‌ها آمدند تا به طرف آمریکایی بگویند تحت هیچ شرایطی از عزت خودشان دست برنمی‌دارند و اجازه نخواهند داد فرزندان این مرزوبوم در اختیار آمریکا قرار گرفته یا امنیت کشور به بهانه بازرسی مختل شود.

این جانباز جنگ تحمیلی ادامه داد: برخی رسانه‌ها به‌شدت از این حضور به‌هم‌ریخته‌اند. آنها علیه این حضور میلیونی جوسازی می‌کنند و می‌خواهند این حماسه بزرگ را زیر سؤال ببرند. با اعتبارات مصوب کنگره آمریکا، به‌صورت مستقیم یا باواسطه از گردانندگان این رسانه‌ها و آنها که در این مسیر قلم می‌زنند تجلیل می‌شود.

بیرانوند تأکید کرد: اگر عده‌ای امنیت کشور را ذیل خواست آمریکا تعریف می‌کنند و طرفدار امنیت کشور نیستند، این مشکل خودشان است.

نماینده بروجرد گفت: این گروه اگر حرف‌هایشان را شفاف به مردم بگویند و اعتراف کنند که به منافع آمریکا علاقه‌مندتر هستند، مردم تکلیف خودشان را با آنها مشخص خواهند کرد.

نظر شما