شناسهٔ خبر: 97266 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

محبی مطرح کرد:

مقاومت در مقابل دشمن مهمترین پیام حضور مردم در تشییع پیکر شهدا بود

ابراهیم محبی43 نماینده مردم سنقر با بیان اینکه مقاومت در مقابل نظام سلطه و مبارزه با زیاده‌خواهی‌های دشمن از مهمترین پیام‌های حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر ۲۷۰ شهید دوران دفاع مقدس بود، تأکید کرد: مسئولین باید پیام حضور مردم را بشنوند.

به گزارش نماینده محمد ابراهیم محبی نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر ۲۷۰ شهید دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع شهدا حامل پیام‌های روشنی به دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه مقاومت در مقابل نظام سلطه و مبارزه با زیاده‌خواهی‌های دشمن از مهمترین پیام‌های حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر ۲۷۰ شهید دوران دفاع مقدس بود، تأکید کرد: مسئولین باید پیام حضور مردم را بشنوند.

نماینده مردم سنقر در مجلس با تأکید بر اینکه، دشمنان انقلاب اسلامی با مشاهده حضور باشکوه مردم حتماً پیام مردم را دریافت کرده‌اند، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند که ملت ایران رهرو شهدایی است که با دستان بسته زنده به گور می‌شود اما دست از آرمان و ارزش‌های خود برنمی‌دارد و برای دفاع از ارزش‌‌های خود تا آخرین نفس مقاومت می‌کند.

وی در پایان تصریح کرد: شعاری که مردم در مراسم تشییع پیکر ۲۷۰ شهید دوران دفاع مقدس سر می‌دادند در راستای اهداف شهدا بود و تردیدی نیست که حرف و هدف شهدا جز مقاومت در مقابل دشمن نبوده و نیست.

منبع: تسنیم

نظر شما