شناسهٔ خبر: 97111 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

گلایه ولایتی از موسوی خوئینی‌ها

هاشمی و ولایتی هاشمی رفسنجانی در کتاب خاطرات سال ۶۳ درباره تشکیل جبهه پایداری در عرصه بین‌المللی می‌گوید و درباره گله ولایتی از موسوی‌خوئینی‌ها درباره کوتاه نیامدن با دولت عربستان می‌نویسد.

به گزارش نماینده مشرق نوشت: هاشمی رفسنجانی در کتاب خاطرات سال ۶۳ درباره تشکیل جبهه پایداری در عرصه بین‌المللی می‌گوید و درباره گله ولایتی از موسوی‌خوئینی‌ها می‌نویسد: 

تا ساعت ده‌ونیم صبح، مطالعه می‌کردم. برای [اقامه] نماز جمعه، به دانشگاه [تهران] رفتم و عصر هم در منزل بودم. گزارش‌ها را آوردند؛ تازه مهمی نداشت. اطلاع دادند، تعداد ۱۰۰ نفر از اسرای معلول ما ـ که عراق آزادکرده است ـ با هواپیمای لبنانی به ایران رسیده‌اند. ما هم اعلان‌کرده‌ایم که ۷۴ نفر از اسرای عراقی را بدون شرط آزادکرده‌ایم.

شب، آقای دکتر ولایتی به منزل ما آمد. گزارش سفر به سازمان ملل را داد. درباره کارشکنی آمریکا با تأخیر در صدور ویزا و درنتیجه عدم ملاقات با [آندره] گرومیکو [وزیر امور خارجه شوروی] و مذاکرات برای احیای جبهه پایداری و ملاقات‌های فراوان با هیئت‌های کشورهای دیگر و گله از آقای [محمد] موسوی‌خوئینی‌ها [نماینده امام و سرپرست حجاج ایرانی] در کوتاه نیامدن با عربستان گزارش داد و از من خواست که جهت عدم تصویب طرح جدید نظام پزشکی اسلامی کمک کنم؛ معتقد است که باعث دلسردی اطباء می‌شود

نظر شما