شناسهٔ خبر: 96751 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

رضایی از تشکیل ۴۰گروه کارشناسی در دبیرخانه مجمع تشخیص خبر داد

رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از فعالیت بیش از ۴۰ گروه در مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تهیه سیاست‌های کلان نظام خبر داد.

به گزارش نماینده محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با تسنیم، در پاسخ به سوالی درباره فعالیت‌های مجمع و استفاده از نخبگان برای تهیه سیاست‌های کلی، اظهار داشت: در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام گروه‌های زیادی را در زمینه تهیه سیاست‌های کلان تشکیل داده‌ایم.

وی گفت: این گروه‌ها در مسائل مختلفی چون سیاست داخلی، سیاست خارجی، اقتصاد، فرهنگ، مسائل تأمین اجتماعی، محیط زیست و کشاورزی فعالیت دارند؛ تقریباً بیش از ۴۰ گروه در این زمینه در دبیرخانه مجمع تخیص مصلحت نظام کار می‌کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: این گروه‌ها مواد اولیه سیاست‌های کلی را  با کارشناسان  کشور تهیه می‌کنند و ما این مواد را به عنوان پیشنهاد خدمت رهبر معظم انقلاب و مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه می‌کنیم و در واقع وظیفه ما تهیه این مواد است.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۳-۲۵ ۱۷:۱۱حسن 0 0

    اگر دستورات رهبری مو به مو اجرا شود به این همه گروه کارشناسی و تیمهای پر آوازه نیاز نیست. مجمع ظرفیت تنظیم سیاستهای کلان بر اساس منویات رهبری را ندارد . گو اینکه ظرفیت بسیار بالائی برای تنظیم سیاستهای کلان مد نظر خود را دارد. 
                                

نظر شما