شناسهٔ خبر: 96705 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

فدراسیون جهانی والیبال: ایران روسیه را له کرد

والیبال ایران و روسیه پس از دومین پیروزی تیم ملی والیبال کشورمان در مقابل قهرمان المپیک۲۰۱۲ لندن، سایت فدراسیون جهانی والیبال در تحلیلی از این بازی نوشت ایران روسیه را له کرد.

به گزارش نماینده به نقل از باشگاه خبرنگاران، تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۵، برای دومین باردر کازان روسیه به مصاف این تیم قدرتمند رفت و در پایان موفق شد قهرمان المپیک را همچون بازی اول، اما با نتیجه بهتر۳-۰ شکست دهد و سه امتیاز دیگر از آوردگاه  روسیه به دست آورد

 

سایت رسمی فدراسیون جهانی والیبال(اف آی وی بی) پس از این مسابقه با تمجید از تیم ملی کشورمان، تیتر زد" ایران روسیه را له کرد "

 

اف آی وی بی نوشت: ایران، روسیه را در دومین مسابقه پیاپی لیگ جهانی شکست داد و در هر سه ست(۲۰-۲۵، ۱۸-۲۵، ۲۱-۲۵ ) پیروز شد و قهرمان المپیک را در وضعیت بدی قرار داد.

 

در ادامه این گزارش به روند امتیاز گیری در طول بازی اشاره شده است.

 

این گزارش با تمجید از میرزاجانپور و کا تیمی تیم ملی کشورمان می نویسد:

 

میرزا جانپور در ست اول حاکم میدان بود  سرویس های عالی زد و ایران هم به عنوان یک تیم عالی دفاع کرد. آنها ست اول را ۲۰-۲۵ بردند.

 

در ست دوم ماکسیم میخایلوف بهترین بازیکن روس ها در مسابقات اخیر بازهم در اوج بود، اما  دفاع ایران در این ست هم خیلی خوب کار کرد و میرزاجانپور به کمک محمودی امتیازات فراوانی کسب کرد. تیم مهمان این ست را ۱۸-۲۵ پیروز شد.

 

در ست سوم  با وجود تمام تلاش های میخایلوف و آندری  آشچف، ایران هر دو آنها را هم در دفاع و هم در حمله از کار انداخت و ست سوم را ۲۱-۲۵ برد و به هفتمین امتیاز خود در لیگ جهانی دست یافت.

 

روسیه که در بازی بعدی با لهستان دیدار خواهد کرد فقط یک امتیاز دارد.

 

شهرام محمودی و مجتبی میرزاجانپور با کسب ۱۷ امتیاز امتیازآورترین بازیکنان دیدار دوم ایران و روسیه بودند و ماکسیم میخایلوف ا نیز با ۱۶ امتیاز پرامتیازترین بازیکن روسیه در این مسابقه شد.

نظر شما