شناسهٔ خبر: 96419 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

آخرین تحولات بازار میوه/ کاهش قیمت ۴ محصول در بازار

میوه43 رئیس اتحادیه میوه و سبزی از کاهش قیمت خیار، هندوانه، هویج و هلو در بازار خبر داد و گفت: قیمت هندوانه در ماه مبارک رمضان به کمتر از ۱۰۰۰ تومان خواهد رسید.

به گزارش نماینده، سید حسین مهاجران در گفتگو با مهر با اشاره به کاهش قیمت هندوانه و خیار در بازار، اظهارداشت: قیمت خیار با کاهش ۲۵ درصدی به ۱۵۰۰ تومان و قیمت هندوانه با کاهش ۱۵ درصدی به ۱۳۰۰ تومان رسیده، همچنین قیمت هویج با کاهش ۱۰۰۰ تومانی به ۳۸۰۰ تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه قیمت هندوانه در ماه مبارک رمضان به کمتر از ۱۰۰۰ تومان خواهد رسید، گفت: در حال حاضر قیمت طالبی بین ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان و قیمت ملون از ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان است، ضمن اینکه در روزهای آتی قیمت طالبی کاهش پیدا می‌کند و به ۱۵۰۰ تومان و پایین‌تر از این نرخ می‌رسد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی، میانگین قیمت هرکیلوگرم سبزی خوردن را ۸۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: قیمت سبزی خوردن در مغازه‌های خرده فروشی بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان است.  مهاجران، قیمت هر کیلوگرم گوجه‌فرنگی را از ۴۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان اعلام و اضافه کرد: قیمت پیاز نیز بین ۶۵۰ تا ۸۰۰ تومان است.

وی همچنین از کاهش اندک قیمت هلو در بازار خبر داد و گفت: قیمت این میوه بین ۳۰۰۰ تا ۱۲ هزار تومان است، ضمن اینکه زرد آلو بین ۴۰۰۰ تا ۱۲ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

مهاجران با اشاره به اینکه قیمت سیب گلاب بین ۶۰۰۰ تا ۸۰۰۰ تومان است، اضافه کرد: سیب لبنانی زرد ۵۵۰۰ تومان و  موز ۳۰۰۰ تا ۳۲۰۰ تومان به مشتری عرضه می‌شوند. ‌

 

 

 

 

نظر شما