شناسهٔ خبر: 96314 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

حقیقت‌پور:

گزاره‌برگ ملی نشان می‌دهد آب خوردن ما به مذاکرات وابسته نیست

منصور حقیقت‌پور431 نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: گزاره‌برگ ملی در مورد توافق هسته‌ای نشان می‌دهد آب خوردن ما به مذاکرات وابسته نیست و این پیام را برای تیم هسته‌ای به همراه دارد که از پشتوانه بی‌کران ملت بهره‌مند هستند.

به گزارش نماینده منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزاره برگ ایرانی مذاکرات هسته‌ای گفت: انتشار این گزاره برگ نشان می‌دهد که ملت ایران ولعی برای توافق در مسئله هسته‌ای ندارند.

وی در همین زمینه خاطرنشان کرد: این گزاره برگ این پیام را به همراه دارد که آب خوردن و نان خوردن ما به مذاکرات گره نخورده و اینگونه نیست که ما باید حتماً به توافق برسیم تا بتوانیم آب بخوریم.

«این گزاره برگ روحیه‌ پایداری ملت ایران را به نمایش می‌گذارد تا بر این اساس تیم مذاکره کننده دریابند دریای بی‌کرانی از استعدادهای انسانی را پشت سر خود دارند و با روحیه قوی در پای میز مذاکره حاضر شوند.»

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: محورهای ذکر شده در گزاره برگ ملی جزء خطوط قرمز ما است و ما هرگز از این خطوط عدول نخواهیم کرد.

حقیقت‌پور با اشاره به مصوبه کمیسیون امنیت ملی مجلس در خصوص حفظ دستاوردهای هسته‌ای کشورمان خاطرنشان کرد: مجلس در مصوبه اخیر کمیسیون امنیت ملی در خصوص حفظ دستاوردهای هسته‌ای آرمان‌های مدنظر کشور و نظام را لحاظ کرده و منویات رهبر انقلاب در خصوص مذاکرات نیز در این مصوبه لحاظ شده است.

منبع: فارس

نظر شما