شناسهٔ خبر: 96175 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

مقیمی: باید اجازه داد تا احزاب حرف بزنند

مقیمی43 معاون سیاسی وزیر کشور گفت: اگر اجازه بدهیم احزاب حرف‎هایشان را بزنند بسیاری از مسایل بر طرف می‎شود.

به گزارش نماینده به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمدحسین مقیمی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان اظهارداشت: احزاب در حال حاضر به سمت تشکیل مجمع پیش می‎روند که به صورت مجموعه‎ای با هم همکاری کنند.  

وی اظهار کرد: اگر اجازه بدهیم احزاب حرف‎هایشان را بزنند بسیاری از مسایل بر طرف می شود.  

وی ادامه داد: وقتی احزاب حرف نمی‎زنند ما فکر می‎کنیم اینها خیلی حرف برای گفتن دارند، اما وقتی که صحبت‎ها مطرح می‌شود، می‎بینیم که صحبت‎ها و نظرات خیلی با هم متفاوت نیست و می‎شود آن‎ها را جهت داد و اصلاح کرد.  

معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: هر زمان به احزاب اجازه ندهیم حرف بزنند حال از هر جناحی که باشند، گرفتاری‎هایی که الان داریم مانند اختلاس‎ها، فسادهای اقتصادی و مالی که گریبانگیر شده، به وجود می‎آید.  

وی ادامه داد: این مشکلات به دلیل این است که عده‎ای نتوانستند حرف‎هایشان را بزنند، یعنی اگر می‎توانستند بموقع حرف بزنند و بگویند چه خبر است، این اتفاق ها نمی‎افتاد.  

مقیمی افزود: یکی از کارهای احزاب، شفاف سازی است و چون رقیب یکدیگر هستند اگر بتوانند در چارچوب قانون حرف هایشان را بزنند همه چیز شفاف می‎شود و پنهان کاری ها کمتر می‌شود.  

وی با بیان اینکه دولت امسال قرار است دو انتخابات مهم را برگزار کند، گفت: تمام سعی و تلاش رییس جمهوری بر این است که این انتخابات پرشکوه و با حضور حداکثری مردم برگزار شود.  

وی گفت: دکتر روحانی به وزارت کشور، استانداران، فرمانداران و مسوولان تاکید کرده است که انتخابات در چارچوب رعایت قانون برگزار شود.  

مقیمی تصریح کرد: رییس جمهوری تاکید دارد آن چیزی که ملاک کار همه مجریان انتخابات باید باشد، اجرای قانون است و استانداران و فرمانداران کشور در حال آماده شدن برای برگزاری انتخابات هستند.  

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند که رای مردم حق الناس است و ما باید بتوانیم این حق را نیز صیانت کنیم.  

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: وزیر کشور نیز بارها گفته اند آن چیزی که خط نهایی ماست این است که قانون نادیده گرفته نشود و حقی از کسی تضییع نشود.  

مقیمی ضمن ابلاغ سلام وزیر کشور و تشکر وی به دلیل همراهی هایی که در استان کرمان با مجموعه دولت انجام می شود، افزود: مدیریت سه وجهی که استاندار کرمان مطرح کرده یک الگوی مدیریتی است که بسیاری از استان ها از آن الگو برداری می کنند.  

وی اظهار کرد: ائمه جمعه، مدیران اجرایی و نمایندگان کرمان در مثلث توسعه اقتصادی استاندار این استان با هم همفکر، همراه و همکار هستند و اشتراک نظر دارند و این بسیار خوب و مطلوب است.

معاون سیاسی وزیر کشور در سفر خود به کرمان صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ بزرگمردان عرصه مقاومت نیز ادای احترام کرد.

 

 

 

نظر شما