شناسهٔ خبر: 96015 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

تقوی در همایش اصولگرایان:

اصولگرایان مقلدان رهبری هستند نه مخالفان دولت

تقوی رئیس شورای همگرایی اصولگرایان گفت: ما تنها مقلدان امام خامنه اي هستيم و منتقدان منصف دولت ها و به هيچ کس وعده اي نداده و نخواهيم داد.

به گزارش  نماینده به نقل از بام ايران خبر، حجت الاسلام سيد رضا تقوي عصر امروز در جمع اصولگرايان در مجتمع لاله شهرکرد گفت: سياه نمايي هاي اخير دولت عليه اصولگرايان با هدف ناديده گرفتن خدمات دولت قبل و دستاوردهاي هشت ساله آن هاست.

وي با اشاره به برخي سخنان مبني بر حذف واژه اصولگرايي توسط برخي شخصيت ها افزود: اصطلاح اصولگرايي و نظير آن اعم از مهندسي فرهنگي، اقتصادمقاومتي، ناتوي فرهنگي و مهندسي معکوس از ايده ها و عبارات شخص مقام معظم رهبري است و طي اصول مورد نظر ايشان، جريان بزرگي به نام اصولگرايي ايجاد شده است واز گروه هايي با تخريب گفتمان و جريان اصولگرايي، قصد سياه نمايي و گل آلود کردن آب به نفع خود هستند بايد برحذر بود.

تقوي به فلسفه تشکيل جلسات شوراي همگرايي اصولگرايان در استان ها اشاره کرد و بيان داشت: چهارمحال و بختياري بيست و هفتمين استاني است که از سال گذشته در راستاي انسجام بين نيروهاي ارزشي و اصولگرا در حال تشکيل جلسات و نشست هاي اين جريان است.

رئيس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه کشور با اشاره به استقبال ويژه آيت الله مهدوي کني از تشکيل جلسات همگرايي اصولگرايان در زمان حيات خود، همچنين ادامه داد:هسته مرکزي اين همگرايي ها در تهران شامل ۷۰ نفر هستند که پنج شنبه ها به صورت دو هفته يکبار در باره تصميمات و برنامه ريزي هاي کلان، تشکيل جلسه مي دهيم.

حجت الاسلام تقوي گفت: امروز اگر ما به عنوان يک نظام قدرتمنددر سطوح جهاني مطرح هستيم، از برکات خون شهيدان، فرامين امام راحل(ره) و بصيرت مقام معظم رهبري و ملت آگاه و مطيع است و اگر اين قدرت تاثير گزاري در منطقه نبود، در پاي ميز مذاکره با قدرت هاي ۵+۱ نمي نشستيم.

وي افزود: جمهوري اسلامي ايران با صلابت در برابر  مذاکره کنندگان ايستاده است و با تمام وجود حقانيت خود را اعلام مي کند، اين در حالي است که تا به حال هيچ کشوري جرات چانه زني و حق خواهي در مقابل آمريکا را نداشته است.

رئيس شوراي همگرايي اصولگرايان خاطرنشان کرد: به دليل اثر گذاري و قدرت جمهوري اسلامي است که ملت هاي استعمارگر، حرفش را گوش مي دهند، اين موثر بودن در عراق، سوريه و لبنان و امروز در يمن نمود ويژه اي پيدا کرده است.

وي با جاني عنوان کردن گروهک داعش گفت: امروز داعش با نام اسلام و کشتار هاي فجيع کودکان، زنان و غيرنظاميان مي خواهد اسلام را متهم کرده و جلوي پيشروي اين دين بزرگ خداوند و همچنين موج بلند بيداري اسلامي را بگيرد.

تقوي تصريح کرد: امروز ايران محور قدرت و صلابت در منطقه است و بر اين اساس است که قدرت هاي استکباري در مقابل آن لرزان هستند چرا که با ساختن داعش و تقويت وهابيت با ايده هاي انقلاب مخملين، ضعف در وحدت شيعه و سني و ايجاد جنگ هاي حيدري و نعمتي سعي در تخريب جمهوري اسلامي ايران هستند.

معاون دبيرکل جامعه روحانيت مبارز اظهار داشت: در حوزه داخلي، هر حزب و جناحي که بخواهد موثر واقع شود بايستي قدرتنمد باشد، قدرت يکي از مظاهر لطف و عنايت الهي است که از مظاهر تکليف هم به حساب مي آيد اين در حالي است لازمه قدرت، تحول و ادراک است.

وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه جريان اصولگرايي در پشت صحنه انتخابات وارد مي شود گفت: پشت صحنه جريان اصولگرايي همان روي صحنه آن است، اصولگرايي با هيچ شخصيتي سياسي يا غيرسياسي اتحاد نبسته است، ما تنها مقلدان امام خامنه اي هستيم و منتقدان منصف دولت ها و به هيچ کس وعده اي نداده و نخواهيم داد.

وي ادامه داد: ما ادست هر مسول مخلصي که مخلصانه کمر به خدمت به مردم و نظام را دارد در هر جريان و حزب باشد، مي فشاريم زير ا در شان اصول گرايي نيست که چوب لاي چرخ خدمتگزار به ملت کند.
 
اين مقام مديريتي در جريان اصولگرايي کشور با اشاره به اينکه ما آمريکا را همچنان دشمن درجه يک خود مي دانيم اظهار داشت: ملت ايران، لبخند آمريکا فريبش نمي دهد، نه لبخند و نه تهديد پيکره ايران را نمي لرزاند و ما را از راه و هدف خود دور نمي کند.

نظر شما