شناسهٔ خبر: 95808 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

نشست صمیمی دکتر اسماعیلی با هنرمندان شهرستان خرامه

داریوش اسماعیلی43 دکتر اسماعیلی در رابطه با مسائل و مشکلات هنرمندان گفت : کمبود ها ومشکلات شما هیچ گاه از دید ما پنهان نبوده است اما به دلیل عدم پیگیری از سوی شما و همچنین مشغول بودن ما به مسائل عمده و معیشتی مردم، نتوانسته ایم آنگونه که شایسته است به این حوزه توجه داشته باشیم.

به گزارش نماینده به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم شهرستان های خرامه، کوار و سروستان در مجلس شورای اسلامی، دکتر داریوش اسماعیلی صبح روز جمعه 94/3/15 در جلسه ای  که با حضور هنرمندان خرامه در سالن کتابخانه عمومی این شهرستان به منظور بررسی مسائل و مشکلات هنرمندان برگزار گردید شرکت نمود. 

رئیس کمیته معدن و صنایع معدنی مجلس در این نشست ضمن تشکر از هنرمندان به خاطر برگزاری این جلسه ازآنان به عنوان جلوه ای از فرهنگ و پیام آور هنر و هویت یک ملت و آبروی یک شهر نام برد و از آنان خواست تا حضور خود را در عرصه های مختلف جامعه ازجمله جشنها و اعیاد بیشتر نشان دهند و با این کار جلو نفوذ فرهنگ غلط و نادرست رایج در بعضی از مراسمات  را بگیرند. 

وی راه برون رفت از این مشکل را ابتکار وخلاقیت هنرمندان درجلب توجه مسئولین ودولتمردان به خود دانست.

عضو فراکسیون ورزش و جوانان مجلس در ادامه ضمن قول مساعدت در زمینه حل مسائل فرهنگی وهنری از تخصیص بخشی از درآمد 2% سهم نفت و گاز به حل مشکلات این حوزه در سال آینده خبر داد. وی همچنین از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا هماهنگی لازم را با مدیران استانی و کشوری داشته باشد تا با برگزاری جلسه و انتقال مسائل و مشکلات گامی در جهت مرتفع نمودن کاستی ها و مشکلات برداشته شود.

  

شایان ذکر است که در ابتدای این جلسه تعدادی ازهنرمندان انتقادات و نظرات خود را در رابطه با وضعیت و جایگاه هنر  و مشکلات این حوزه در سطح شهرستان مطرح نمودند.

نظر شما