شناسهٔ خبر: 95799 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

واکنش ستاره استقلال به اتمام قراردادش

دژاگه،قوچان نژاد 43 مدافع استقلال که قراردادش با این تیم به پایان رسیده، دوست دارد دوباره در این تیم بماند.

به گزارش نماینده، خسرو حیدری مدافع راست تیم ملی با مصدومیت اشکان دژاگه تبدیل به هافبک راست ثابت تیم ملی شده که حداقل در تمرینات گذشته تیم ملی این موضوع مشهود بوده است.
حیدری پس از فصل سختی که در استقلال داشت، این روزها توانسته به شرایط خوبش نزدیک شود. هر چند حیدری تمرکز خود را روی تیم ملی گذاشته اما نیم‌نگاهی هم به فصل جدید لیگ برتر دارد.
او جزو بازیکنانی است که با استقلال قراردادی ندارد و آزاد است اما این بازیکن در چنین شرایطی علاقه‌ای ندارد استقلال را ترک کند. او هنوز طلب زیادی از استقلال دارد و از سویی باشگاه امیدوار است این بازیکن را حفظ کند.
بهرام افشارزاده مذاکرات مقدماتی را با این بازیکن انجام داده و دو طرف امیدوارند پس از بازی ترکمنستان بتوانند مذاکرات را نهایی کرده و به توافق دست یابند.
حیدری رابطه خوبی با طرفداران استقلال دارد و بی‌میل نیست فصل بعد هم در کنار آنها باشد. باید دید مذاکرات سرانجام مثبتی برای دو طرف خواهد داشت یا نه.
حیدری این روزها در اردوی تیم ملی ترجیح می‌دهد اصلاً درباره آینده باشگاهی‌اش حرفی نزند اما در واکنش به اصرار ما خیلی کوتاه می گوید: «استقلال را دوست دارم و امیدوارم بتوانم دوباره کنار این تیم باشم. البته همه چیز مستلزم این است که با باشگاه به توافق برسم.
وی در ادامه گفت: «امیدوارم شرایط مهیا باشد و بتوانم دوباره در کنار این تیم باشم و ناکامی های دو فصل قبل را جبران کنیم.»

 

 

 

 

 

 

نظر شما