شناسهٔ خبر: 95756 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

برانکو نبود پرسپولیس سقوط می کرد

کعبی43 حسین کعبی ملی پوش سابق که فوتبالش را مدیون برانکو ایوانکوویچ می داند معتقد است نباید اجازه می دادند برانکو با دلخوری از ایران برود.

به گزارش نماینده از افکار نیوز، کعبی در خصوص اوضاع و احوال پرسپولیس و بازگشت برانکو به ایران اظهار داشت:
برانکو نبود پرسپولیس سقوط می کرد
همان روز اول که شنیدم قرار است برانکو به ایران بیاید خیلی خوشحال شدم. اما شرایط پرسپولیس جالب نبود و پرسپولیس اصلا مردم را در فصلی که گذشت راضی نکرد. وقتی باشگاهی توانایی آوردن مربی خارجی خوب را ندارد چرا مبی خارجی می آورد؟ نباید با مربی خوب و با شخصیتی مثل برانکو اینطور رفتار شود. ما مربی داخلی داریم که به پرسپولیس بیاورند پس همان مربی ها را استخدام کنند تا این اتفاقات نیافتد. برانکو مربی کوچکی نیست و در تیم ملی کارنامه خوبی دارد. باید بگویم هر مربی دیگری به غیر از برانکو بود پرسپولیس به لیگ دسته اول سقوط می کرد.

برانکو اخلاقی ایرانی ها را دارد
با توجه به شناختی که از برانکو دارم مطمئن هستم او به ایران برمی گردد و مسوولان اجازه نمی دهند او از پرسپولیس برود و مطمئنا پول او را می دهند. او اخلاق ایرانی ها را دارد و برای کار هم مثل هر مربی پول می گیرد. هواداران پرسپولیس مطمئن باشند او با معرفت است و به پرسپولیس برمی گردد.

خدا کند دادکان برگردد
دادکان و برانکو اگر در پرسپولیس باشند، عالی است. اما وقتی پول نباشد دادکان چطور می تواند کار کند و حضورش به چه دردی می خورد؟ واقعا بدون پول و امکانات نمی توان نتیجه گرفت و در حال حاضر فقط چند تیم در ایران نتیجه می گیرند چون پول دارند. ذوب آهن خیلی خوب نتیجه گرفت و من آقای آذری را واقعا قبول دارم و در باشگاه های ایرانی فقط آذری و رضائیان مدیران خوبی هستند و واقعا مدیر فوتبالی خوب نداریم و آنها هم پول دارند. خدا کند دادکان به فوتبال برگردد به شرطی که دستش باز باشد.

 

 

 

 

 

 

نظر شما