شناسهٔ خبر: 95709 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

انتشار جزییات مذاکرات اعتماد بین مردم و دولت را تقویت می‌کند

چمران رییس شورای شهر تهران گفت: ما به تیم مذاکره‌کننده ایرانی اعتماد داریم و مطئنیم آن‌ها در راستای منافع ملی حرکت می‌کنند اما انتشار جزییات بهتر است و اعتماد بین مردم و دولت را تقویت می‌کند.

به گزارش نماینده مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ گفت: مطمئن هستیم تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در راستای منافع ملی و در جهت دستورات رهبری نظام حرکت می‌کنند اما حقیقت این است که انتشار جزییات هرگز به معنی بی‌اعتمادی به این تیم نیست.

رییس شورای شهر تهران در ادامه تصریح کرد: به نظر می‌رسد انتشار فکت‌شیت در تقویت رابطه و اعتماد بین مردم و دولت موثر خواهد بود لذا بهتر است این اقدام صورت گیرد.

*استفاده ابزاری آل‌سعود از لقب "خادم حرمین شریفین"

چمران به موضوع بحران یمن نیز اشاره کرد و گفت: سعودی‌ها با این جنایات ثابت کردند از لقب "خادم حرمین" فقط استفاده ابزاری می‌کنند و القابی از این دست، صرفاً سرپوشی برای پنهان کردن پلیدی‌ها در حکومت عربستان است.

رییس شورای عالی استان‌ها همچنین تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران، حمایت از مظلوم و مبارزه با ظالم را به عنوان یکی از اساسی‌ترین مبانی خود اعلام کرده است و مقام معظم رهبری نیز بارها به صراحت به آن تصریح کرده‌اند و از آنجا که مردم یمن را مظلوم و بی دفاع می‌دانیم، از آن‌ها حمایت خواهیم کرد.

چمران در پایان افزود: راهبرد حمایتی ما از مظلومان عالم در مورد مردم ستمدیده عراق، سوریه، فلسطین، غزه و... نیز صدق می‌کند و در عین حال، هیچ هراسی هم از تهدیدها و تحریم‌های پوشالی استکبار جهانی نداریم.

نظر شما