شناسهٔ خبر: 95683 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گزارش اقدامات حجت الاسلام احمدی در تعطیلات خرداد صحن علنی

موسی احمدی/2 روزهای ۹ تا ۱۵خرداد ماه مجلس شورای اسلامی جلسه علنی نداشت تا نمایندگان بتوانند به حوزه های انتخابیه خود سرکشی کنند.

به گزارش نماینده، روزهای ۹ تا ۱۵خرداد جلسات علنی مجلس شورای اسلامی به دلیل سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه برگزار نشده بود. سایت "نماینده" در راستای وظیفه اطلاع رسانی، گزارشی از اقدامات و فعالیتهای حجت الاسلام موسی احمدی، نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه را در هفته سرکشی از حوزه انتخابیه منتشر می نماید:

نماینده مردم در مجلس در نشست مشترک اعضای شورای اسلامی وشهردار دیر و مسئولان دیر شرکت کرد

حجت الاسلام موسی احمدی در نشست مشترک اعضای شورای اسلامی و شهردار دیر گفت: مسوولان با همدلی و همزبانی براساس چشم اندازی که تعریف می شود برنامه ریزی کنند تا اعتبارات در جای درست مصرف شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: درسال گذشته مبلغ 170 میلیارد ریال اعتبار از تبصره 22 برنامه بودجه که در اختیار نماینده بوده به شهرستان های حوزه انتخابیه در نظر گرفته شد که از این مبلغ 70میلیارد ریال آن به شهرستان دیر اختصاص پیداکرد و تاکنون 80درصد آن پرداخت شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: جاده وفاق به عنوان یک پروژه ملی بین شهرستان های دیر وکنگان عنوان شده که 120میلیاردریال به آن اختصاص پیداکرد که درحال حاضر سه کیلومتر این جاده زیرسازی شده است.

وی در رابطه با ته لنجی (کالای همراه ملوان)گفت: ته لنجی(کالای همراه ملوان) جدا از کالای قاچاق است و اجناس آن برای ترخیص از گمرک مشخص است و نباید عده ای از آن سو استفاده کنند و مشکلاتی برای مردم ایجادکنند.

احمدی صید غیرقانونی ترال را برای زیستگاه های آبزیان و صیدگاهها مخرب دانست و بیان داشت: مخرب بودن صید ترال(کف روب) بارها به مسوولان تذکر داده شده است.

وی اظهارکرد: طبق گفته رییس شیلات استان بوشهر پنج شناور متخلف که در زمان غیرقانونی به این شیوه صید می کردند،لغو پروانه شده و این شیوه برخورد باید ادامه داشته باشد تا صیادان زحمت کش در دریا بتوانند با آسوده خاطر به صید وصیادی بپردازند و هیچ دغدغه ای بابت این صید غیرقانونی نداشته باشند.

جلسه هم اندیشی حوزه و دانشگاه در شهرستان کنگان

نشست هم اندیشی و صمیمی حوزه و دانشگاه با حضور دکتر عبدالرضا جمالزاده نماینده تام الاختیار ریاست عالیه دانشگاه ازاد اسلامی استان بوشهر، فارس و کهگیلویه و بویر احمد و حجت الاسلام موسی احمدی نماینده مردم در مجلس و رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در سالن اجتماعات دانشگاه ازاد اسلامی بندر کنگان برگزار شد.

حجت الاسلام دکتر موسی احمدی نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از برنامه های اصلی دشمن از بدو انقلاب، ایجاد اختلاف به صورت های مخلف از جمله زبان ها، مذهب و غیره در جامعه بوده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر تاکید کرد: یکی از برنامه های دشمن ایجاد عواملی جهت به جان هم انداختن مسلمانان بدون حضور فیزیکی طراحان این ماجرا است.

دکتر احمدی، عامل اصلی حفظ وحدت در میان آحاد جامعه ایران اسلامی را بصیرت مردم عنوان کرد و افزود: امام خمینی (ره) بارها در روشنگری های عالمانه خود، تاکید داشتند که یکی از راه های ورود دشمن جهت آسیب رساندن به نظام و انقلاب، ایجاد تفرقه در جامعه است که البته ما باید هوشیار باشیم.

نشست حجت الاسلام احمدی با مسئولان شهرستان دیر

نماینده مردم دیر، کنگان، عسلویه و جم در مجلس گفت: از ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبارات تبصره ۲۲ که در اختیار نماینده این شهرستان‌ها است ۷۰ میلیارد ریال آن به شهرستان دیر تخصیص یافت.

حجت‌الاسلام موسی احمدی در نشست با مسئولان شهرستان دیر، با تاکید بر تدوین سند چشم‌انداز توسعه شهرستان دیر، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های شهرستان دیر باید چشم‌اندازی توسعه این شهرستان تدوین و اجرایی شود.

نماینده مردم دیر، کنگان، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی از تخصیص 85 درصدی اعتبارات تبصره 22 قانون بودجه خبرداد و گفت: این اعتبارات برای رفع محرومیت و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در نقاط کم‌برخوردار تخصیص یافته است.

احمدی با اشاره به اجرای جاده کمربندی وفاق بیان کرد: این طرح به عنوان یک پروژه ملی بین شهرستان‌های دیر وکنگان اجرا می‌شود که 120میلیارد ریال اعتبار برای اجرای آن تخصیص یافته است.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: نگاه منفی به ته لنجی و ملوانان شریف بنادر جنوبی استان بوشهر در شان این عزیزان نیست و متاسفانه سختگیری‌های زیادی در این زمینه وجود دارد.

حجت‌الاسلام موسی احمدی ته لنجی را حق ملوانان بنادر دانست و افزود: نگاه مجموعه استان به بحث ته لنجی بسیار مثبت است ولی باید مراقب بود که این نوع فعالیت باعث ایجاد شغل های کاذب و ایجاد نا امنی در منطقه نشده و همچنان امنیت منطقه حفظ شود.

نشست نماینده مجلس با مردم شهرستان دیر

حجت الاسلام موسی احمدی در جمع مردم دیر اظهار داشت: شهرستان دیر از ظرفیت‌های بالا و پتانسیل‌های آشکار و پنهانی برخوردار بوده و نیازمند ترسیم چشم اندازی با طرح‌های اولویت‌دار و زیرساختی است.

وی گفت: متاسفانه وضعیت زیرساخت‌های شهرستان دیر ضعیف است و در بحث توزیع اعتبار از منابع تبصره ۲۲ نیز به همین دلیل بیشترین مبلغ به شهرستان دیر اختصاص یافت.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه نیمه تعطیل جاده وفاق اظهار داشت: حدود سه کیلومتر از جاده وفاق زیرسازی و قریب به ۳۰۰ میلیون از اعتبار آن تامین شده است ولی نفت عقیده دارد در اینگونه پروژه‌ها باید اعتبار اختصاص یافته تقسیم شده و بخشی از آن را نیز مجموعه استان متقبل شود.

وی علت دوم و اصلی متوقف شدن پروژه جاده وفاق، تعیین وضعیت شهرک دریاشهر اعلام کرد و بیان داشت: پس از تعیین وضعیت شهرک دریا شهر که مسیر جاده وفاق نیز از آن می گذرد، می‌توان انتظار پیشرفت این پروژه را داشت و مسلما آن را پیگیری خواهیم کرد.

احمدی گفت: از اینکه دیگران پروژه شهرک دریا شهر را برای انتقال به مناطق خود دنبال می‌کنند شکی در آن نیست ولی ما نیز با جدیت تمام آن را پیگیری خواهیم کرد و هیچ مانعی برای استقرار این شهرک ده هزار واحدی وجود ندارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: از تمام ابزارهای مد نظر برای تحقق مصوبه اشتغال استفاده کرده‌ایم.

احمدی با بیان اینکه تلاش های گسترده‌ای را در این حوزه انجام داده ایم و همچنان از وضعیت موجود راضی نیستم، گفت: با اینکه در نشست‌ها، مصاحبه‌ها، نطق‌ها و تذکرات مجلس مسئله اشتغال را بارها مطرح و تبعات امنیتی ناشی از بی‌توجهی به آن را در بسیاری از جلسات عنوان کرده‌ایم ولی متولیان امر به سادگی از کنار آن گذشتند و امروز شاهد برخی تحرکات از سوی مردم هستیم.

وی افزود: تحقق امر اشتغال نیازمند عزم استانی و همگام شدن تمامی دستگاه های استان و مجمع نمایندگان است تا نتایج مثبت آن را شاهد باشیم.

مصاحبه با خبرگزاری ها با موضوع افزایش قیمت حامل های انرژی

عضو کمیسیون انرژی تصریح کرد: اینکه گفته می شود بنزین و گازوئیل باعث تورم و گرانی نمی شود صحیح نیست، مگر می شود کرایه حمل و نقل بالا برود و خود اجناس گران نشوند؟

حجت الاسلام موسی احمدی، نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در گفت‌وگویی تصریح کرد: افزایش قیمت بنزین مشکلاتی برای مردم مخصوصا برای لنجهای سفاری استان های بوشهر خوزستان و هرمزگان که تنها درآمدشان از این راه است، ایجاد کرده است.

وی افزود: اکثر مردم این استانها با لنج به کشورهای مجاور سفر می کنند و بعضا بحث صادرات و واردات هم به عهده آنان است وقتی گازوئیل لیتری 500 تومان به لیتری 1600 تومان رسیده یعنی 3 برابر شده، نارضایتی عجیبی در منطقه ایجاد کرده است لذا در این زمینه مکاتباتی با فرمانداری داشته ایم که موضوع پیگیری شود تا مصوبه دولت تبعات منفی برای کشور، نظام و مردم نداشته باشد.

این عضو کمیسیون انرژی تصریح کرد: اینکه گفته می شود بنزین و گازوئیل باعث تورم و گرانی نمی شود صحیح نیست، مگر می شود کرایه حمل و نقل بالا برود و خود اجناس گران نشوند؟ زیرا وقتی قیمت پایه گران می شود به همان میزان و حتی چند برابر کرایه افزایش پیدا می کند و قطعا اجناس نیز مورد افزایش قیمت قرار می گیرد و این برای مردم ملموس است.

حجت الاسلام موسی احمدی در پاسخ به این پرسش که آیا این افزایش قیمت اجرای گام سوم هدفمندی بود و واقعا گریزی از آن نبود؟ اظهار داشت: زمانی که قانونی تصویب می شود تنها در زمان تصویب آن کاربرد دارد به عنوان مثال برنامه پنجم در زمان خاص خود و با وضعیت و موقعیت خاصی نوشته شد اما گاهی شرایط اقتضاء می کند برخی قوانین بصورت مدبرانه اجرایی شوند این در حالی است که در شرایط کنونی که مشکلات گرانی و تورم بیشتر شده فشار بر روی مردم بیشتر از قبل شده و افزایش نرخ بنزین هم چندان به مصلحت نبود.

جشن بزرگ گل نرگس در روستای تشان شهرستان جم با سخنرانی دکتر احمدی/کلنگ زنی جاده ریز به دژگاه در آینده نزدیک

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده ریز به دژگاه در شهرستان جم به‌زودی کلنگ‌زنی می‌شود.

حجت الاسلام موسی احمدی در جشن بزرگ نیمه شعبان در روستای تشان بخش ریز شهرستان جم با تبریک نیمه شعبان اظهار داشت: حضرت مهدی (عج) چهار دوره زندگی داشتند.

احمدی گفت: زندگی دوازدهمین امام شیعیان در چهار دوره بدو تولد تا غیبت صغری، دوره غیبت صغری، غیبت کبری، دوره حکومت امام زمان بررسی می‌شود.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی بیان داشت: سوالی که مطرح است این است مگر می شود فردی پنج ساله به امامت برسد.

احمدی در پاسخ به این سوال به این موضوع اشاره کرد که پیامبری نیز داشتیم که در گهواره به پیامبری مبعوث شد و حتی پیامبری دیگر نیز داشتیم که قبل از بلوغ به پیامبری مبعوث شدند.

حجت‌الاسلام احمدی با بیان اینکه در عقاید و کتب اهل سنت نیز ظهور امری قطعی است، ادامه داد: در همه مکاتب و ادیان الهی ظهور موعود وعده داده شده است و حتی در کتب زبور، تورات و انجیل نیز به این موضوع مهم پرداخته شده است.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام مانند قلب در جامعه اسلامی است ادامه داد: طبق فرمایش پیامبر اگر روزی عالم از وجود امام خالی شود زمین اهلش را فرا می‌گیرد.

نماینده جنوب استان در مجلس شورای اسلامی با اظهار اینکه با ظهور امام زمان اسلام ناب محمدی دنیا را فرا خواهد گرفت، تاکید کرد: خداوند متعال، وعده ظهور به تمام امت‌ها و جوامع و مذهب‌ها داده است.

حجت الاسلام موسی احمدی گفت: امروز کسانی که خود را خادمان حرمین شریفین می دانند به بزرگترین خون خواران و ظالمان تبدیل شدند و به مسلمانان نیز رحم نمی کنند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در آخر الزمان عقل ها رشد می کنند تصریح کرد: ما به عنوان جامعه اسلامی باید بسترساز حکومت حضرت مهدی (عج) باشیم.

حجت‌الاسلام احمدی با بیان اینکه رهبری انقلاب، ذخیره الهی است، خاطرنشان کرد: در اقیانوس پرتلاطم روزگار و دنیای ناامن امروز، امروز ایران اسلامی به لطف درایت و رهنمودهای رهبری جزیره امنی شده است.

احمدی در بخش پایانی از سخنان خود به مردم روستای تشان و همچنین بخش ریز وعده داد به زودی راه ریز به دژگاه کلنگ زنی شود و احداث آن از سر گرفته شود.

احمدی در جمع طلاب شهرستان دیر:هرگونه توافق باید منافع ملی و نظام را در بر بگیرد

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قرار بر انجام توافقی باشد باید منافع ملی و نظام را در بر گرفته و همسو با رهبری پیش رویم.

حجت‌الاسلام موسی احمدی در نشست با طلاب دیر ضمن مهم برشمردن دوران جوانی برای تهذیب نفس و رشد شخصیتی افراد، اظهار داشت: بنده در سال ۵۳ و در سن ۱۴ سالگی طلبه شدم و با تمام توان و در سخت‌ترین شرایط آن دوران دروس طلبگی را فرا گرفتم.

وی گفت: اگر به دنبال آینده‌ای روشنی هستیم و انتظار داریم که مردم به ما اعتماد کنند باید به خودسازی، علم و ایمان مسلح شده و از دوره جوانی تمام بهره را ببریم.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی خطاب به طلاب گفت: جامعه امروز ما نیازمند افراد خودساخته در پست‌های مدیریتی است تا با تهذیب نفس خود فقط به فکر خدمت به مردم باشند.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با بیان اینکه بعضا با وعده‌های پست و مقام انسان را به مسیرهای دلخواهی سوق می‌دهند، افزود: انحراف از خط و مسیر رهبری و امام شرایط خطرناکی را برای ما رقم خواهد زد.

وی افزود: امروز پرچم‌های رنگی مختلفی برافراشته شده است و باید دقت کنیم که این رنگ‌ها ما را نرباید و همرنگ خدا، امام و رهبری شده و همسو با آنها گام برداریم.

نماینده شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس بیان داشت: آمریکا و همراهان او تا رسیدن به اهداف شوم و پلید خود از شرایط رضایت پیدا نخواهند کرد.

وی افزود: اگر قرار بر ایجاد توافقی باشد باید منافع ملی و نظام را در بر گرفته و همسو با رهبری پیش رویم.

احمدی گفت: آنچه ما را نگران کرده این است که آمریکا روندی را در پیش گرفته که در عراق پیاده کرد و این باعث شده که هوشیارتر گام برداریم

بازدید دکتراحمدی از اداره تامین اجتماعی و  اداره ثبت اسناد واملاک شهرستان کنگان و بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان

نماینده مردم در مجلس روز شنبه، از اداره تامین اجتماعی کنگان، اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان و همچنین طرح های توسعه بیمارستان کنگان و فاز دوم آن بازدید کردند.

بازدید از اداره تامین اجتماعی کنگان

**در این بازدید وضعیت بیمه شدگان تامین اجتماعی مورد بررسی قرار گفت افزایش بیمه شدگان حکایت از افزایش فعالیت بیشتر پروژه ها در شهرستان کنگان بوده است

**راهکارها برای مشکلات مورد بررسی قرار گرفت و همچنین دکتر احمدی همگام با مسئولان اداره و شهرستان پیگیر مشکلات می شوند.

بازدید از اداره ثبت اسناد و املاک کنگان

**مشکلات روستای جدید تنبک مورد بررسی قرار گرفت و امید می رود در اینده نزدیک، مشکلات مردم این روستا حل شود.

**رضایتمندی خوبی از اداره ایجاد شده است و صدور اسناد مالکیت در این اداره افزایش داشته است/

بازدید از بیمارستان کنگان و طرح های توسعه

**از بخش های گوناگون بیمارستان و همچنین طرح های توسعه بازدید شد .

**دکتر احمدی در گفتگویی عنوان کرد قبلا روند توسعه کند بوده است بحمدالله با رایزنی ها وپیگیری ها، چندین اکیپ در حال تلاش برای تکمیل طرح توسعه هستند.

نماینده مردم در مجلس گفت که اگر این روند ادامه داشته باشند فاز دوم بیمارستان به موقع تکمیل می شوند

دکتر احمدی گفت: همچنان پیگیر روند طرح های توسعه وفاز دوم بیمارستان کنگان هستم.

**عیادت جانباز سرافراز کنگان دیگر برنامه دکتر احمدی در کنگان بود

حضور در جشن نیمه شعبان شهنیاء

***جشن نیمه شعبان در روستای شهنیا دیر برگزار شد و حجت الاسلام دکتر موسی احمدی نماینده مردم در مجلس با محوریت غیبت و ظهور حضرت مهدی عج سخنرانی کردند

سخنرانی در همایش امام خمینی وشهدا؛ همدلی و همزبانی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی جم

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: واحدهای دانشگاه‌های آزاد در جنوب استان بوشهر تجمیع نشوند.

حجت الاسلام موسی احمدی در همایش امام خمینی(ره) و شهدا، همدلی و همزبانی در تالار شهید خاتمی جم در جمع دانشجویان و اساتید جم و همچنین اقشار مختلف مسئولان و مردم شهرستان اظهار داشت: شهادت بالاترین امر خیر است.

احمدی ایمان به خدا و تکلیف محوری را از ویژگی‌های برجسته امام خمینی(ره) عنوان کرد و گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی، شهادت در راه اسلام و خداوند را در جامعه احیا کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عزت و افتخار امروز کشور، مدیون شهدا و امام شهدا است افزود: در بحث مذاکرات هسته‌ای، قدرت‌های استکباری به قدرت روزافزون ایران پی برده‌اند.

احمدی بیان داشت: مهم‌ترین مصداق سخنان امام(ره) و رهبر معظم انقلاب، شهدا است و شهادت، لحظه رسیدن به عشق حقیقی است.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی به خاطرات خود از آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: رزمندگان در جبهه جنگ نمونه‌های والای ایثار و از خودگذشتگی از خود به نمایش گذاشتند.

شیخ موسی احمدی بیان داشت: امام خمینی(ره) احیاگر اسلام ناب بود و امروز نسیم اسلام ناب، تمام گیتی را فراگرفته است.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اجازه تجمیع هیچ کدام از واحدهای دانشگاه‌های آزاد در جنوب استان را نخواهیم داشت چرا که پتانسیل حضور آنها وجود دارد.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: در مجلس از تمام طرح‌ها و لوایح در حمایت از دانشگاه آزاد اسلامی حمایت کردیم؛ این دانشگاه هم باید نگاه ویژه به واحدهای دانشگاهی شهرهای جم، کنگان و دیر داشته باشد.

وی خواستار ایجاد رشته‌های کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه آزاد اسلامی جم شد و گفت: به عنوان نماینده مردم، خود را موظف می‌دانم در کنار دانشگاه آزاد باشم.

حجت الاسلام احمدی در پایان از نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور درخواست کرد که حمایت های خود را از دانشگاه آزاد اسلامی جم ادامه دهد.

مصاحبه با خبرنگاران: پیگیری مجلس برای حفظ محیط زیست پارس جنوبی/ گام اول تبدیل گاز فلر به فرآورده

عضو کمیسیون انرژی مجلس از برگزاری سومین جلسه کمیته تخصصی رسیدگی به آلایندگی پارس جنوبی خبرداد و گفت: وزارت نفت برای تبدیل گازهای فلر در پارس جنوبی به فرآورده و میعانات گازی با شرکت‌های خارجی قرارداد امضا کرده است

حجت الاسلام موسی احمدی در گفت و گو با خبرنگار  اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با اعلام برگزاری سومین جلسه کمیته تخصصی رسیدگی به آلایندگی پارس جنوبی ، گفت: این جلسه با حضور معاون رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، مدیرعامل منتطقه پارس جنوبی و مدیران ارشد اچ.اس.یی(H.S.E)، سازمان انتقال خون و مسوولان یازده سازمان و وزارتخانه و سازمان‌های مردم‌نهاد (NGO) فعال محیط زیست حضور داشتند.

نماینده مردم دیر،کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسائل و دغدغه مردم در بحث آلایندگی، پسماند، زیست دریایی و زیست محیطی مطرح شد، اظهارداشت: معاون سازمان حفاظت محیط زیست و کارشناس این سازمان در شهرستان کنگان گزارشی ارائه کردند که قانع کننده نبود و اعلام کردند به خاطر کمبود منابع و امکانات نمی‌توانند بحث آلایندگی در پارس جنوبی را پایش کنند.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد؛ سازمان حفاظت محیط زیست گزارش کامل و جامعی از عملکرد خود در سال 92 و 93 ارائه دهد و منطقه ویژه پارس جنوبی نیز در خصوص عملکرد و برنامههای خود در خصوص کاهش و فیلرینگ آلایندگی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی در این منطقه گزارشی رسمی تهیه و ارائه کند.

حجت الاسلام موسی احمدی گفت: در این جلسه نماینده وزارت نفت حضور داشت که از برنامه جامع این وزارتخانه در باره فیلترینگ آلایندگی خبرداد و همچنین اعلام کرد مهندس زنگنه در این مورد دستور خاصی دادند که بحث فیلترینگ به صورت جدی دنبال و به نتیجه برسد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با اشاره به اینکه گزارش و برنامه وزارت نفت زمان بر و خیلی اثر گذار نیست، بیان داشت: مسوولین اچ.اس.یی مجتمع پالایشگاه گاز پارس جنوبی که متصدی فازهای یک تا ده است، گزارشی مبنی بر مهار گازهای فلر و به حداقل رسانند سوختن این گازها ارائه کردند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه گزارش‌هایی که در جلسه ارائه شد را به مشاورین متخصص خواهیم داد تا بیشتر بررسی شود و تا به نتیجه رسیدن قطعی، مسائل را در کمیته پیگیری خواهیم کرد، گفت: در گزارش وزارت نفت اعلام شد با شرکت‌های خارجی برای تبدیل تا گازهایی که در فلرها می‌سوزد را به فرآورده و میعانات گازی قرارداد امضا شده و خواهد شد، اما این امر زمانبر است.

برخی دیگر از برنامه های حجت الاسلام موسی احمدی در هفته گذشته:

**دیدار با خانواده شهید در کنگان

**دیدار مردمی و دیدار با خانواده شهید صافی در بخش ریز

**بازدید از مرکز بهداشتی ودرمانی امام سجاد(ع) ریز

**نشست با جمعی از لنجداران شهرستان عسلویه با موضوع ته لنجی وگرانی قیمت حامل های انرژی

**حضور در جشن نیمه شعبان در فاز 15

**نشست با مسئول حراست 12 با موضوع اشتغال نیروهای بومی و رسیدگی به مشکلات مردم

**نشست با شورای شهر و شهردار دیر

**حضور در جشن نیمه شعبان شهنیاء وسخنرانی

**حضور در جشن نیمه شعبان روستای پشتو بخش ریز

نظر شما