شناسهٔ خبر: 95594 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

سلیمانی:

عده ای با اغراض سیاسی می خواهند در شخصیت امام(ره) انحراف ایجاد کنند

سلیمانی عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: امروز مشخص شده است که عده‌ای با اغراض سیاسی و یا برای قدرت طلبی و یا برای توجیه مسیر اشتباهی که رفته و به بن‌بست‌هایی که رسیده اند می‌خواهند در شخصیت امام انحراف ایجاد کنند .

به گزارش نماینده محمد سلیمانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به تحریف شخصیتی امام خمینی‌ (ره) از سوی برخی از افراد گفت: امام (ره) با دور اندیشی که داشت در وصیت‌نامه خود به صورت شفاف و روشن بیان‌ کرده که اگر مطلبی به وی نسبت داده می‌شود باید یا دست خط امام باشد یا مستند به صدا و یا فیلم صحبت‌های وی باشد و مردم به این وصیت عمل می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر عده‌ای بر اساس امیال و خواسته‌های شخصی خود مسائلی را پس از گذشت 26 سال از رحلت امام به مردم و جامعه قالب کنند این اقدام هم ظلم به امام و هم ظلم به مردم و تاریخ است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در روز 14 خرداد در مرقد امام (ره) اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز در صحبت‌های خود به آن اشاره داشتند نکته‌ای که از امام نقل می‌شود باید مکرراً‌ در صحبت‌های وی در زمان‌های مختلف تکرار شده باشد و اینکه در یک جلسه خصوصی فردی مطلبی را مطرح کند و اما این موضوع از سوی امام و از تریبون‌هایی که در اختیار داشته و در بیانیه‌ها، دست‌خط‌ ها، ‌  سخنرانی‌ها و مصاحبه‌ها و ... اثری از آن مشاهده نشود قابل قبول نیست و باید آن را به دیوار زد.

سلیمانی خاطر نشان کرد: صحبت‌های امام در سال 68 و 42 از نظر اصولی هیچ تفاوتی با هم ندارد و تناقضی در بیانات وی مشاهده نمی‌شود و سلسله مطالبی که از سوی امام مطرح می‌شود به هم پیوسته است.

وی افزود: امروز مشخص شده است که عده‌ای با اغراض سیاسی و یا برای قدرت طلبی و یا برای توجیه مسیر اشتباهی که رفته و به بن‌بست‌هایی که رسیده اند می‌خواهند در شخصیت امام انحراف ایجاد کنند و تصویر دیگری را از امام به مردم نشان دهند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز به آن اشاره داشت باید تلاش شود شخصیت واقعی امام به مردم نشان داده شود. و کسانی که به دنبال امیال سیاسی، اقتصادی و قدرت‌طلبی خود هستند وارد این عرصه نشوند و بیش از این آبروی خود را نبرند.

سلیمانی در پایان گفت:‌ چهره امام خدشه ناپذیر است و کسانی که در صدد این کار هستند بدانند اولین کسی که در این مسیر متحمل هزینه می‌شود خود آنان هستند و تاریخ نشان داده کسانی که اگر چه در ابتدای کار انقلاب اسلامی اقدامات مثبتی داشته و وجهه‌‌ای را کسب کرده بودند به دلیل زاویه گرفتن از مسیر امام کم کم منحرف شده و در نهایت در کنار آمریکا و انگلیس قرار گرفته‌اند.

نظر شما