شناسهٔ خبر: 95588 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

حدادعادل:

مذاکرات هسته ای نمی تواند منجر به مداخله آمریکا در کشور شود

حدادعادل رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مذاکرات هسته ای نمی تواند منجر به مداخله آمریکا در کشور شود، گفت: هیچ کس به دنبال رابطه با آمریکا نیست و مذاکرات هسته ای نیز به معنای ارتباط با آمریکا نخواهد بود.

به گزارش نماینده، غلامعلی حداد عادل در حاشیه سفر به ورامین در پاسخ به مهر، درباره پیش بینی آینده مذاکرات هسته ای ایران اظهار داشت: کار ما در مجلس شورای اسلامی این است که تا جایی که می توانیم تلاش کنیم مذاکرات با حفظ منافع ملی صورت گیرد.

وی افزود: زمانی که مقام معظم رهبری می فرمایند من با مذاکره مخالف نیستم، ما نمی توانیم بیاییم و اعلام کنیم که با مذاکره موافق نیستیم.

وی ادامه داد: باید به این نکته توجه کرد که هیچ کس به دنبال رابطه با آمریکا نیست و مذاکرات هسته ای نیز به معنای ارتباط با آمریکا نخواهد بود.

حداد عادل با ابراز امیدواری برای موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای ایران اضافه کرد: امیدواریم تیم مذاکره کننده با دست پر از این مذاکرات خارج شود که این تحقق هدف هم به ما و هم به طرف مقابل ایران بستگی خواهد داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این نکته که مذاکرات سبب مداخله آمریکا در کشور نخواهد شد گفت: مذاکرات هسته ای نمی تواند منجر به مداخله آمریکا در کشور شود.

نظر شما