شناسهٔ خبر: 95393 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ذوالفقاری:

اشراف اطلاعاتی قابل قبولی نسبت به گروه‎های تروریستی داریم

ذوالفقاری معاون سیاسی و انتظامی وزیر کشور گفت: دستگاه‌های اطلاعاتی، نیروهای سپاه و انتظامی اقدامات خوبی را در مقابله با این گروهک‎ها انجام دادند و وزارت اطلاعات به شخصه ضربات خاصی را به نیروهای تروریستی وارد کرد.

به گزارش نماینده، "حسین ذوالفقاری" معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در گفت‎وگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به امنیت مرزهای شرقی کشور، اظهارداشت: علی رغم وجود گروهک‎های تروریستی در آنسوی مرزها، اقدامات ایذایی برای نیروهای مرزی، انتظامی و یا حتی افرادی که در داخل شهرهای مرزی قرار دارند، وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در چندماه گذشته برای مقابله با گروهک‎های تروریستی در مناطق مرزی انجام شده، تصریح کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی، نیروهای سپاه و انتظامی اقدامات خوبی را در مقابله با این گروهک‎ها انجام دادند و وزارت اطلاعات به شخصه ضربات خاصی را به نیروهای تروریستی وارد کرد.

 

ذوالفقاری با اشاره به خنثی شدن برخی حرکت‌های تروریستی در منطقه سراوان، اظهار داشت: با اقدام مناسب نیروهای مرزی شرق کشور مقدار زیادی مواد منفجره از آنان کشف و ضبط شد، همچنین یک باند تروریستی دیگر در منطقه چابهار و جکیگور که در صدد اقدامات ضد امنیتی بودند با اقدام به موقع نیروهای وزارت اطلاعات به هلاکت رسیدند.

 

ذوالفقاری تاکید کرد: در حال حاضر شاهد کاهش حمایت سیاسی و مالی برخی کشورهای منطقه در جهت تقویت و توسعه این گروهک‌ها هستیم.

 

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در پایان خاطرنشان کرد: ضرباتی که همواره به این گروهک‌ها زده شده در راستای اشراف وزارت اطلاعات بوده و در این زمینه وضعیت قابل قبولی داریم، گرچه برخی اقدامات ایذایی را می‌توان متصور بود.

نظر شما