شناسهٔ خبر: 94877 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

جلیلی خبر داد:

پیش‌نویس اساسنامه حزب "امید ملت" در حال نهایی شدن است

اسماعیل جلیلی43 نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس از نهایی شدن پیش‌نویس اساسنامه حزب "امید ملت" خبر داد و گفت: اساسنامه این حزب به زودی نهایی شده و برای دریافت مجوز تقدیم وزارت کشور می‌شود.

به گزارش نماینده اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی از نهایی شدن پیش‌نویس اساسنامه حزب "امید ملت" خبر داد و گفت: حزب امید ملت چندی پیش و متشکل از جمعی از نمایندگان مجلس، چه نمایندگان ادوار و چه نمایندگان فعلی تشکیل شده است.

وی افزود: در حال حاضر مراحل نهایی تهیه پیش‌نویس اساسنامه حزب "امید ملت" از سوی مؤسسان این حزب در حال نهایی شدن است و به زودی اساسنامه آن نهایی می‌شود.

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس با بیان اینکه تاکنون نشست‌هایی با افراد و جریانات نزدیک به مشی اعتدالی حزب امید ملت داشته‌ایم، اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است اساسنامه این حزب تا 3 هفته آینده نهایی و برای دریافت مجوز فعالیت تقدیم وزارت کشور شود.

جلیلی با تأکید بر اینکه حزب امید ملت دارای منش اعتدالی است، افزود: با این رویکرد تمامی افراد معتدل و فعال در جریانات سیاسی می‌توانند در این حزب حضور یابند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: قرار است حزب "امید ملت" حضوری فعال و گسترده در میان احزب و تشکل‌ها داشته باشد، ما برنامه‌ جامعی برای حضور گسترده در انتخابات مجلس و نیز انتخابات‌های آینده داریم.

منبع: تسنیم

نظر شما