شناسهٔ خبر: 94856 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

طارمی به القادسیه کویت می رود؟

مهدی طارمی 43 مهدی طارمی مهاجم گلزن پرسپولیس که در این فصل عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت، با پیشنهاد ویژه ای روبرو شده است که می تواند برای هر فوتبالیست ایرانی جالب توجه باشد.

به گزارش نماینده به نقل از شفقنا ورزشی؛ درحالی که در نیم فصل چند پیشنهاد نسبتا خوب برای مهدی طارمی رسیده بود، همه چیز برای ترانسفر او به پایان فصل موکول شد که اخبار از آن حکایت دارد که صبر این بازیکن برای بررسی بیشتر این پیشنهادات منجر به این شد که، رقم پیشنهادی او افزایش پیدا کند.
شنیده های خبرنگار شفقناورزشی حاکی از این است که در شرایطی که درنیم فصل مسئولان باشگاه القادسیه کویت در میانه فصل به منظور جذب این بازیکن رقم ۲۰۰ هزار دلار را پیشنهاد داده بودند حالا با افزایش جالب این رقم، میزان علاقه و میل خود را برای نهایی کردن جذب طارمی نشان داده‌اند.
خبرمی رسد که مسئولان این تیم کویتی حاضر هستند برای جذب او حالا یک میلیون ودویست هزار دلار هزینه کنند، رقمی که در حال حاضر می تواند برای بازیکن جوانی چون مهدی طارمی کاملا وسوسه انگیز باشد. این درحالی که است که گویا در متمم قرارداد او با پرسپولیس بندی در نظر گرفته شده است که سبب می شود جدایی او ازجمع سرخ ها چندان سخت نباشد.
برای این که مشخص شود در نهایت طارمی چه تصمیمی برای آینده اش می گیرد باید چند روزی صبر کرد. گفته می شود علاوه بر پیشنهاد اغوا کننده القادسیه، طارمی پیشنهادی هم از لیگ هلند دارد که مبلغ پیشنهادی این تیم هم پایین است که مورد پسند این مهاجم پرسپولیس واقع نشده است. ضمن این که باشگاه لخویا قطر مبلغ ۷۰۰ هزار دلار به عنوان پیشنهاد مالی به طارمی ارائه کرده است. آخرین اخبار در خصوص این بازیکن پرسپولیس از این حکایت دارد که قرار است برخی مسئولان باشگاه القادسیه کویت احتمالا دوشنبه به تهران بیایند تا مذاکرات حضوری برای جذب این مهاجم قرمزها به نوعی رسمیت پیدا کند.

نظر شما