شناسهٔ خبر: 94837 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

رحمانی فضلی:

نباید اجازه دهیم از ظرفیت دولت در انتخابات سوءاستفاده شود

رحمانی فضلی وزیر کشور گفت: برخی به هر دلیل می‌خواهند از توان دستگاه‌های حاکمیتی سوءاستفاده کنند اما نباید اجازه دهیم از ظرفیت دولت در جهت انتخابات سوءاستفاده شود.

به گزارش  نماینده به نقل از نسیم، عبدالرضا رحمانی فضلی در همایش سراسری فرمانداران کل کشور گفت: موضوع انتخابات به عنوان موضوع اصلی که امسال با آن مواجه هستیم یکی از مراحل آزمایش و از مراحل سنجش میزان اعتماد و سنجش میزان توجه مردم به دولت و حاکمیت است.

وی افزود: اگر انتخابات ما از منظر مردم خدشه‌دار شود و مردم احساس کنند که مشی و روش سالم برگزاری انتخابات از سوی مسئولین دچار اشکال شده، درجه اعتمادشان نه تنها به دولت بلکه به حاکمیت و نظام کم می‌شود.

وزیر کشور گفت: ما به عنوان دولت به دنبال حمایت از هیچ حزب و گروهی نیستیم و به دنبال این نیستیم که فرد خاصی رأی بیاورد بلکه به دنبال رعایت عدالت در انتخابات هستیم و همچنین به دنبال این هستیم که اعتماد به نظام در قالب انتخابات تقویت شود.

رحمانی فضلی همچنین گفت: هر کسی در چارچوب قانون و مقررات و صلاحیت لازم برای حضور در انتخابات برخوردار باشد و در عرصه سیاسی خود را ارائه دهد و مردم به آن رأی دهند مورد حمایت وزارت کشور و دستگاه‌های حاکمیتی خواهد بود. برخی به هر دلیل می‌خواهند از توان دستگاه‌های حاکمیتی سوء استفاده کنند اما نباید اجازه دهیم از ظرفیت دولت در جهت انتخابات سوء استفاده شود.

نظر شما