شناسهٔ خبر: 94788 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گردهمایی بزرگ اصولگرایان با حضور صدها نفری مردم کرمان +عکس و فیلم

حدادعادل همایش کرمان/۲ همایش بزرگ اصولگرایان استان کرمان با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولین استان و نمایندگان مجلس عصر امروز برگزار شد.

به گزارش نماینده دقایقی قبل همایش بزرگ اصولگرایان کرمان با موضوع "وحدت جریان اصولگرا" و با حضور صدها تن از اقشار مختلف مردم آغاز شده است. مهمان ویژه این مراسم دکتر غلامعلی حدادعادل، رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی است که با استقبال بی نظیر مردم کرمان در این همایش سخنرانی خواهد کرد.

از دیگر حاضرین در این جلسه می توان به نمایندگان مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی: محمدمهدی زاهدی و محمدرضا پورابراهیمی (کرمان و راور)، فرج‌الله عارفی (جیرفت و عنبرآباد)، علی منظری توکلی (بافت، رابر، وارزویه)، حسین فتاحی (شهربابک) اشاره کرد.

 

محمدمهدی زاهدی، نماینده کرمان در ابتدای برنامه در سخنانی به تبیین اهمیت وحدت اصولگرایان پرداخت.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: در کرمان از جبهه پیروان، پایداری، ایثارگران، رهپویان در کنار هم هستیم و جریان اصولگرایی را از هر اختلافی پاک کرده ایم.

زاهدی افزود: اصولگرایان باید با پرهیز از موارد اختلافی در مسیر منویات رهبر انقلاب حرکت کنند.

وی در پایان سخنانش به چرایی دعوت از حدادعادل اشاره کرد و گفت: علت دعوت از حدادعادل هم صداقت در گفتار و عمل ایشان در باب وحدت اصولگرایان در تمام زمانها بوده است.

 

حدادعادل، سخنران اصلی برنامه نیز در سخنانش از اهمیت وحدت اصولگرایان در سال منتهی به انتخابات مجلس گفت.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس افزود: اصولگرایی ادامه راه امام با پیروی از رهبر انقلاب است و ما امروز تعریفمان از اصولگرایی همین است. اصولگرا کسی است که منشور زندگی اجتماعی و سیاسی خود را رهنمودهای امام و رهبری بداند.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در ادامه گفت: اصولگرایی را سالها پیش مقام معظم رهبری تعریف کرده اند، اساس راه پا همان است. اصولگرا باتقوا و بااخلاق است و محبت و خدمت به مردم را به جد پیگیری میکند و این خدمت باید همراه با عدالت و اخلاق باشد.

حدادعادل با اشاره به نزدیک شدن به ایام سالگرد ارتحال امام خمینی گفت: امام خمینی(ره) با تاسیس نظام اسلامی مبارزه با خط فکری غربی جدایی دین از سیاست را نشانه رفته بود.

نماینده تهران در ادامه افزود: ایستادگی ما در برابر غرب ناشی از استقلال طلبی ماست. ملت ایران قیم نمیخواهد و این امروز در موضوع هسته ای مطرح است. در موضوع هسته ای ما به دنبال علم و منفعت ملت هستیم.

وی ادامه داد: اصولگرایی یک اسم نیست، یک فکر است و ما با اعتقاد به مبانی آن را پذیرفته ایم. همه آنچه ما از دیروز تا امروز از رهبری دیده ایم حرکت در خط امام است.

مشاور عالی مقام معظم رهبری با تأکید بر اینکه «یکی از کارهای مهم رهبری گفتمان سازی ایشان برای جامعه مردم و مسئولین بوده است» گفت: ایشان مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار را به عینه نشان دادند.

وی افزود: تاکید رهبری بر جهاد علمی از نکات مهم است و منحصر به هسته ای نیست. بسیاری از علوم با حمایت ایشان رشد کرده اند.

حدادعادل در ادامه به تبیین مٰلفه های وحدت \رداخته و گفت: برای وحدت باید از سلیقه های خود عبور کنیم. اگر قرار باشد هر کس حرفی بزند و غیر آن حرفی دیگر را نپذیریم وحدت حاصل نمیشود. وحدت اصولگرا مهم است نه افراد. البته وحدت حتما با ملاحظه اصول خواهد بود.

وی در پایان بخش اول سخنانش تصریح کرد: مهم این است که مجلس در خدمت ملت و نظام باشد. ان شاء الله امتحان موفقی در انتخابات مجلس آینده را بگذرانیم.

حدادعادل در بخش دوم سخنانش  که بصورت پرسش و پاسخ بود، به سوالات حاضران جلسه پاسخ داد.

 

درحال بارگزاری...

دریافت فایل سخنرانی حدادعادل در همایش اصولگرایان استان کرمان با حجم
6 MB
درحال بارگزاری...

دریافت فایل استقبال مردم کرمان از حدادعادل با حجم
3 MB

نظر شما