شناسهٔ خبر: 94639 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

نشست سه جانبه اصولگرایان هرسه هفته یکبار برگزار می شود

نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه با بیان اینکه جلسات مشترک سه تشکل موتلفه،پایداری و ایثارگران هر دوهفته یکبار برگزار می‌شود، اظهار داشت: به موجب این جلسات، امیدواری من برای ائتلاف اصولگرایان در مقایسه با ماه‌های قبل افزایش یافته است.

به گزارش نماینده محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با میزان، با اشاره به جلسه روز یکشنبه سه تشکل موتلفه، پایداری و ایثارگران با آیت‌الله موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: موضوع این نوع جلسات عموماٌ بحث و تبادل نظر در رابطه با چگونگی ائتلاف اصولگرایان است و در جلسه اخیر با آیت‌الله موحدی کرمانی نیز کلیات موضوع مذکور مطرح شد.

وی با اشاره به جلسه آتی سه تشکل موتلفه، پایداری و ایثارگران با آیت‌الله یزدی دبیرکل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، گفت: این سه تشکل در جهت وحدت و همگرایی اصولگرایان ملاقات‌ها و جلسات متعددی را با شخصیت‌های مختلف برگزار می‌کنند که دیدار با آیت‌الله یزدی نیز در همین راستا قرار دارد.

حبیبی تصریح کرد: هنوز زمان دیدار سه تشکل مزبور با آیت‌الله یزدی دبیرکل جامعه مدرسین  مشخص نشده است.

دبیرکل حزب موتلفه با بیان اینکه جلسات مشترک سه تشکل موتلفه، پایداری و ایثارگران هر دوهفته یکبار برگزار می‌شود، اظهار داشت: این جلسات در راستای وحدت و همگرایی اصولگرایان برگزار می‌شود و نمایندگان سه تشکل مزبور با روحیه اجماع و تفاهم در این جلسات شرکت می‌کنند.

حبیبی در پایان خاطرنشان کرد: آن چیزی که در جلسات مشترک سه تشکل اصولگرای موتلفه، پایداری و ایثارگران کاملا مشهود است، روحیه اجماع و تفاهم شرکت‌کنندگان است، به گونه‌ای که به موجب این جلسات، امیدواری من برای ائتلاف اصولگرایان در مقایسه با ماه‌های قبل افزایش یافته است.    

نظر شما