شناسهٔ خبر: 94627 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

سروری:

روند کنونی مذاکرات هسته‌ای منفی است

سروری قائم‌مقام جمعیت رهپویان روند کنونی مذاکرات هسته‌ای را منفی ارزیابی کرد و اظهار داشت: در شرایط فعلی مسئولین مذاکره کننده کشورمان باید با اتخاذ یک دیپلماسی عمومی در قبال مواضع اخیر آمریکایی‌ها، پاسخ‌های متقن و مستدلی را ارائه کنند.

به گزارش نماینده پرویز سروری، قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفتگو با میزان، با اشاره به اعمال تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، اظهار کرد: با توجه به تحریم‌های جدید آمریکا علیه کشورمان، هر چه زمان می‌گذرد، پیش‌بینی‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر قابل اعتماد نبودن آمریکایی‌ها تحقق عینی‌تری پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه آمریکا لیاقت مذاکره با ایران را ندارد، تصریح کرد: مذاکرات میان ایران و کشورهای غربی که با تقاضاهای مکرر مقامات غربی و آمریکایی صورت گرفته، تا به امروز به دلیل رویکرد نادرست غربی‌ها، روند مناسبی را طی نکرده است.

سروری، مصداق رویکرد نادرست غربی‌ها در مذاکرات هسته‌ای را عدم لغو تحریم‌ها دانست و بیان داشت: اظهارات مقامات آمریکایی و انجام امور خلاف اصول مانند اعمال تحریم‌ها، نشان می‌دهد که غربی‌ها بدنبال تحقق یک توافق عملی و عینی نیستند، بلکه درصددند تا اقتدار جمهوری اسلامی ایران را خدشه‌دار کنند.

قائم مقام رهپویان، تاکید کرد: با توجه به رویکرد رهبر معظم انقلاب، مردم و مسئولین، ایجاد خدشه در اقتدار ایران اسلامی، امکان‌ناپذیر است.

سروری روند طی شده جهت رسیدن به تفاهم هسته‌ای را یک روند ناقص دانست و بیان داشت: اقدامات و اظهارات ضدونقیض مقامات آمریکایی و همچنین اعمال تحریم‌های جدید علیه کشورمان، نشان می‌دهد که نمی‌توان در چارچوب مذاکرات، به این کشور خوشبین بود.

قائم‌مقام رهپویان روند کنونی مذاکرات هسته‌ای را منفی ارزیابی کرد و اظهار داشت: در شرایط فعلی مسئولین مذاکره کننده کشورمان باید با اتخاذ یک دیپلماسی عمومی در قبال مواضع اخیر آمریکایی‌ها، پاسخ‌های متقن و مستدلی را ارائه کنند.

سروری در پایان خاطرنشان کرد: ما باید با تقویت بنیه نظامی، افزایش قدرت بازدارندگی و اتخاد الگوی اقتصاد مقاومتی، در زمینه مقابله با دشمنان وارد عمل شویم.  

نظر شما