شناسهٔ خبر: 94341 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

انفجار مهیب در تهران و کشته شدن ۲۹۰ نفر+تصاویر

دبکافایل رسانه‌ای اسرائیلی شب گذشته اقدام به انتشار دروغی شاخدار کرد و مدعی شد که انفجار بزرگی به‌وسیله عاملی انتحاری در قلب تهران به وقوع پیوسته است و ۲۹۰ نفر کشته بر جای گذاشته است! خبری که بعد از چند ساعت از خروجی این رسانه‌ها حذف شد.

به‌ گزارش نماینده به نقل از آنا، شب گذشته (یکشنبه) پایگاه خبری «دبکا» اسرائیل خبری منتشر کرد با این مضمون که به‌دنبال وقوع انفجار مهیبی در مرکز تهران تعداد زیادی از شهروندان کشته و خسارت زیادی به منازل مسکونی اطراف محل وقوع حادثه وارد آمد.

دبکافایل

براساس این گزارش، آنگونه که شواهد نشان می‌دهد منبع اصلی خبر این رسانه اسرائیلی دروغ‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی بوده است به‌گونه‌ای که در ادامه خبر آمده است: این حادثه به‌دنبال اقدام فردی انتحاری رخ داد.

این رسانه اسرائیلی با انتشار برخی تصاویر تلاش کرد تا ادعای خود را اثبات کند، باوجود این برخی رسانه‌های عرب‌زبان از جمله «ارم» که به‌طور معمول اقدام به انتشار خبرهایی مخالف با نظام جمهوری اسلامی ایران دارد، نسبت به انتشار آن محتاطانه عمل کرد و نوشت: درباره صحت و سقم وقوع این حادثه در قلب پایتخت ایران تردید وجود دارد.

دبکافایل

دبکافایل

به‌گزارش آنا، نقل‌قول‌های منتشر شده در فضای مجازی میان کاربران عرب‌زبان و غربی حاکی از آن است که انفجار خیالی رخ داده در تهران، واقع در ساختمانی مسکونی در قلب پایتخت بوده است که منجر به کشته شدن ۲۹۰ نفر کشته شده است. برخی کاربران نیز این ساختمان را مربوط به نهادی دولتی معرفی کرده بودند.

پیگیری‌های خبرگزاری آنا تا ساعاتی پیش ادامه داشت تا اینکه به ناگاه رسانه اسرائیلی «دبکا» این خبر را از خروجی خود حذف کرد.

دبکافایل

نظرات مخاطبان 0 5

  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۱۹:۲۴بهروز 1 8

    اون تصاویر ماشین های له شده مربوط به سقوط لوله های فاضلاب مرکز تجاری سیتی سنتر اصفهان در روز دوم خرداد هست
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۱۹:۳۴محمد ولی 1 10

    شتر در خواب بیند پنبه دانه
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۰۰:۴۲ 1 9

    اسراییلی کسافت کسافترین ادمهای کره زمین
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۲:۲۸حسین 1 3

    اینقدر تو جنگ نیابتی حظور پررنگ نداریم و همکاری نکردیم اون جور که باید. و حالا اسراییل همچین جراتی به خودش داده
    که رویاهاشو تبدیل به خبر کنه
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۴:۱۳مصطفی 1 4

    مرگ بر اسرائیل و تکفریها و طرفداران آنها
                                

نظر شما