شناسهٔ خبر: 94084 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

کلاه یهودی اوباما+ تصاویر

کلاه یهودی اوباما 43 رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد: حتی اگر آمریکا و متحدانش به توافق هسته‌ای با ایران برسند، او به فشار بر ایرانی‌ها در ارتباط با «حمایت از تروریسم و تهدید علیه اسرائیل» ادامه خواهد داد.

به گزارش نماینده به نقل از ابنا «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا در جمع اعضای کنیسه یهودی «آداس» در واشنگتن «تمام قد» از رژیم غاصب صهیونیستی دفاع کرد.

وی در سخنانی خطاب به مخاطبان یهودی در واشنگتن، با تاکید بر حمایت همه جانبه و خدشه ناپذیر آمریکا از رژیم صهیونیستی، توافق هسته‌ای احتمالی با ایران را به نفع این رژیم دانست.

اوباما که با گذاشتن «کیپا»، کلاه کوچک یهودیان بر سرش در میان یهودیان حضور یافته بود با تکرار ادعای صلح آمیز نبودن فعالیت‌های هسته‌ای ایران مدعی شد: توافق هسته‌ای پیشنهاد شده با ایران، از طریق مسدود کردن مسیر رسیدن آن‌ها به بمب هسته‌ای، امنیت اسرائیل را تقویت می‌کند.

رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد: حتی اگر آمریکا و متحدانش به توافق هسته‌ای با ایران برسند، او به فشار بر ایرانی‌ها در ارتباط با «حمایت از تروریسم و تهدید علیه اسرائیل» ادامه خواهد داد.

او گفت: صرف نظر از اینکه در روز‌ها و سال‌های آینده چه روی دهد، مشارکت استراتژیک ما با اسرائیل باقی خواهد ماند.

باراک اوباما حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی را تخطی ناپذیر دانست و گفت: نام من روی این توافق خواهد بود و هیچکس به اندازه من نفع و مخاطره شخصی در این موضوع ندارد؛ از این رو من یک توافق بد را قبول نخواهم کرد.

این اظهارات رئیس جمهور آمریکا، تلاش برای بهبود رابطه مخدوش شده با رژیم صهیونیستی قلمداد می‌شود چراکه روابط اوباما و نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل مذاکرات هسته‌ای با ایران به شدت کاهش یافته است.

کلاه یهودی اوباما 43

کلاه یهودی اوباما 43

کلاه یهودی اوباما 43

کلاه یهودی اوباما 43

کلاه یهودی اوباما 43

نظر شما