شناسهٔ خبر: 94059 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

نعمت زاده از قطار کابینه پیاده خواهد شد

نعمت زاده هفته‌نامه منتصب به حزب کارگزاران در مقاله ای نوشت: تغییر وزیر صنعت جدی است و از جمله اولین وزیرانی است که تغییر می‌کند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، هفته‌نامه صدا هفته‌نامه خبری- تحلیلی در عنوان «چه کسی از کابینه پیاده می‌شود» ضمن انتقاد از عملکرد عبدالرضا رحمانی فضلی مدعی شده است که بر طبق احتمالات ممکن است محمد فروزنده (عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام) جایگزین رحمانی فضلی بشود.

این هفته‌نامه همچنین آورده که محسن مهرعلیزاده (معاون رئیس دولت اصلاحات) و محمد شریعتمداری (معاون اجرایی رئیس‌جمهور) به عنوان جایگزین‌های احتمالی محمد گودرزی وزیر ورزش، جعفر توفیقی و علی عباسپور جایگزین‌های احتمالی علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و مرتضی بانک به عنوان جایگزین احتمالی علی ربیعی وزیر کار سخن به میان آمده است.

هفته‌نامه منتصب به حزب کارگزاران در این مقاله خود تصریح کرده که تغییر وزیر صنعت جدی است و از جمله اولین وزیرانی است که تغییر می‌کند. دیدار او با هاشمی رفسنجانی نیز این شائبه را به وجود آورده که او از لابی رئیس مجمع تشخیص می‌خواهد استفاده کند تا همچنان در پست وزارت ماندگار باشد.

در ادامه این مقاله می‌خوانیم: از دیگر سو برخی معتقدند که بعید است روحانی تغییرات در وزرا را با مجلس فعلی کلید بزند زیرا او (روحانی) نمی‌تواند از این مجلس برای وزرایی که مدنظرش هستند رای اعتماد بگیرد. به همین دلیل این افراد معتقدند رئیس‌جمهور تا پایان امسال صبر می‌کنند و منتظر نتایج انتخابات مجلس می‌مانند.

هفته‌نامه منتصب به حزب کارگزاران تاکید کرده که اگر اکثریت همراه دولت بود او (روحانی) در ابتدای سال آینده تغییرات را در دولت کلید می‌زند با این حال برخی تغییرات چندان نیازی به رای و نظر مجلس ندارد از جمله جابه جایی استانداران و تغییر فرمانداران که مشی آنها مغایر مشی دولت است.

در انتهای این مقاله آمده است که دولت امسال نیاز به فضاسازی انتخاباتی دارد اما همچنان بنگاه‌های تبلیغاتی و تیم رسانه‌ای و فشل است و بعد از دو سال نتوانسته‌ است هنوز خدمات دولت را به مردم نشان دهد. این در حالی است که آنها به لحاظ منابع مالی مشکلی ندارند و از نظر تعداد نیز در کسرت قرار دارند.

نظر شما