شناسهٔ خبر: 94028 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

امیر پوردستان:

مرحله دوم رزمایش "بیت المقدس ۲۷" آغاز شد/ ارتقاءیگان های موشکی نیروی زمینی ارتش

امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش، از آغاز مرحله دوم رزمایش "بیت المقدس ۲۷" در منطقه آران و بیدگل اصفهان خبر داد و گفت: این رزمایش که با رمز" یا ابا الفضل العباس" آغاز شده از امروز به مدت یک هفته در مناطق مختلف جغرافیایی کشور برگزار می‎شود.

به گزارش  نماینده امیر احمد رضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفتگو با «نسیم» از آغاز مرحله دوم رزمایش "بیت المقدس ۲۷" در منطقه آران و بیدگل اصفهان خبر داد و گفت: این رزمایش که با رمز" یا ابا الفضل العباس" آغاز شده از امروز به مدت یک هفته در مناطق مختلف جغرافیایی کشور برگزار می‎شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش  با بیان اینکه یگان های موشکی نیروی زمینی ارتش ارتقاء یافته است گفت:ما سعی کردیم در بردهای کوتاه، موشکهای خود را ارتقاء داده و در این رزمایش آنها را مورد تست قرار دهیم.

پوردستان همچنین گفت: در رزمایش امروز از تمامی رسته های نیروی زمینی ارتش حضور دارند و تجهیزات جدیدی را که از صنعت دفاعی کشور دریافت کرده ایم مورد ارزیابی قرار می دهیم.

وی گفت: یگان های پهپادی نیروی زمینی ارتش نیز در این رزمایش حضور دارند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشار ه به اینکه یکی از بخش‎های دیگر رزمایش "بیت المقدس ۲۷" شکار پهپادهعای فرضی دشمن است، توضیح داد: پهپادهای فرضی دشمن توسط گردان پدافندی گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی ارتش با توپ ۲۳ میلی متری شکار و منهدم شدند.

پوردستان در پایان با بیان اینکه مرحله نهایی این رزمایش در منطقه نصر آباد اصفهان در روز های آتی برگزار می‎شود، افزود: مسئولین و فرماندهان عالی رتبه نیروی زمینی و نیروهای مسلح در این رزمایش حضور دارند.

نظر شما