شناسهٔ خبر: 93912 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

باز هم شایعه‌سازی هواداران محمدعلی طاهری در فضای مجازی

طاهری43 هواداران محمدعلی طاهری رئیس فرقه ضاله حلقه در اقدامی جدید خبر مرگ او را در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌کنند. این در حالی است که همسر طاهری امروز در زندان اوین با او دیدار کرده است.

به گزارش نماینده از  فارس، اخیراً با توجه به پیگیری افساد فی الارض محمدعلی طاهری رئیس فرقه عرفان کیهانی در دادگاه انقلاب و نزدیک بودن صدور حکم وی در این رابطه، گروهی از طرفداران این فرقه ضاله با حمایت جریان‌های خارج‌نشین و شبکه‌های معاند نظیر بی‌بی‌سی فارسی، اخباری را در فضای مجازی مبنی بر مرگ طاهری در زندان منتشر می‌کنند!

این در حالی است که همسر طاهری، امروز (چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت) ساعت ۱۱ در زندان اوین به ملاقات وی رفته است و بارها خانواده و وکلای طاهری این اخبار را تکذیب کرده‌اند.

قطعاً انتشار چنین اخباری، فرار رو به جلوی هواداران و طرفداران طاهری از حکم سنگین دادگاه علیه اوست. قصد آن‌ها این است که با شایعه‌هایی نظیر کما و مرگ طاهری طرفداران وی را به خیابان بکشانند و با تجمع در برابر زندان اوین و یا دادگاه انقلاب، حکم دادگاه وی را تحت تأثیر قرار دهند.

به گزارش فارس، محمدعلی طاهری رئیس عرفان ضاله حلقه که به جرم توهین به مقدسات در حال گذراندن دوران محکومیتش در زندان اوین است، هم اکنون پرونده افساد فی الارض وی در دست بررسی است و سه تن از مراجع تقلید طی استفتائاتی که از سوی دستگاه قضا صورت گرفته است، حکم ارتداد طاهری را صادر کردند.

نظر شما