شناسهٔ خبر: 93858 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

خادم: حوادث ورزشگاه تبریز اتفاقی نیست!

امیررضا خادم معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اعلام نتیجه نهایی مزایده سهام سرخ آبی های پایتخت طی هفته آینده، از پیگیری حوادث دیدار تیم های تراکتورسازی و نفت خبر داد و گفت: حوادث ورزشگاه تبریز اتفاقی نبود.

به گزارش نماینده به نقل از ایرنا، امیر رضا خادم چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران استان اردبیل گفت: برای من به عنوان کسی که از دور به موضوع نگاه می کنم، اتفاقات رخ داده در دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران طبیعی نیست.

وی افزود: بر اساس دستور رییس جمهوری، شخص وزیر با مدیران ذی ربط استانی مذاکره کرده و رییس فدراسیون فوتبال هم در این زمینه به تبریز سفر کرده تا موضوع از نزدیک بررسی شود ولی تاکنون به جمع بندی نرسیده ایم.

خادم بیان کرد: به عنوان عضوی از خانواده ورزش اعلام می کنم که تیم های آذربایجانی با دیگر تیم ها برای ما تفاوتی ندارند و احتمال هرگونه تبانی و حق کشی برای هر استان و تیم ممکن است وجود داشته باشد که در این زمینه نیز بررسی خواهد شد.

او اضافه کرد: در بسیاری مواقع اشتباهات داوری در دیدارهای حساس رخ می دهد که از کنار آن شائبه هایی نیز مطرح می شود و در باره دیدار تراکتور سازی و نفت نیز مسایلی مطرح شده که آماده ایم در صورت ارایه اسناد رسمی و توجیه منطقی، پیگیری های لازم را انجام دهیم.

وی در ادامه به واگذاری سهام دو باشگاه سرخآبی پایتخت اشاره کرد و گفت: در دور چهارم مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس سه خریدار جدی پیشقدم شدند که سازمان خصوصی سازی اوایل هفته آینده در این زمینه اطلاع رسانی می کند.

وی عنوان کرد: تشخیص فرد یا شرکت دارای صلاحیت خرید و مالکیت هر یک از این دو باشگاه بر اساس تصمیمات گرفته شده برآمده از شورای واگذاری است و هرگونه دخالت وزارت ورزش در این زمینه برآمده از شایعات می باشد.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان فعالیت های این وزارتخانه در بحث واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را تنها محدود به فراهم کردن شرایط واگذاری عنوان کرد.

او همچنین در پاسخ به پرسشی در زمینه احداث کمپ تیم های ملی در شهرستان سرعین اظهار کرد: کمپ سرعین در حد یک طرح است و با توجه به تعداد قابل توجه پروژه های نیمه تمام حوزه ورزش و با در نظر گرفتن اعتبارات موجود، هیچ پروژه جدیدی در کشور آغاز نخواهد شد.

خادم افزود: تنها راه احداث این کمپ اختصاص بودجه از محل اعتبارات استانی است تا در سال های آینده و بهبود وضعیت اقتصادی، برای تکمیل آن از اعتبارات ملی استفاده شود.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه بودجه ای برای آغاز طرح های ملی جدید نداریم، گفت: راه دیگر اجرای چنین پروژه هایی این است که با جذاب کردن این پروژه ها، زمینه را برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی فراهم کنیم.

نظر شما