شناسهٔ خبر: 93635 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

خنده‌‌های سرباز ارتش بعد از قتل هولناک مادر!+عکس

قتل در آمریکا

به گزارش نماینده به نقل از اسوشیتدپرس: "جیمی سیلوانک" ۱۴ ساله به همراه نامزدش "کالیب بارنز"۲۱ ساله در دادگاهی که در روز گذشته برگزار شد به اتهام قتل مادر جیمی "شریل سیلوانک" در حالی محاکمه شدند که در مقابل قاضی و هیئت منصفه برای طلب بخشش می‌خندیدند.

قتل در آمریکا

 در ابتدا جیمی و بارنز که قصد فریب پلیس را داشتند طی یک تماس تلفی مراتب مفقود شدن ناگهانی شریل را پس از یک روز از مرگ وی به اطلاع پلیس رساندند.

پس از حضور پلیس و آغاز تحقیقات اولیه پلیس موفق به کشف جسد "شریل سیلوانک" ۵۴ ساله از داخل یک گور کم عمق در حیاط پشتی منزل مسکونی آنان درجنوب استان "وایت" در پنسیلوانیا شد.

بنا بر این گزارش جسد شریل در ۱۵مارس سال جاری در حالی پیدا شد که چندین ضربه چاقو بر روی گردن وی مشهود بود و بعدا نیز علت مرگ شریل جراحات ضربات چاقو اعلام شد.


قتل در آمریکا

پلیس پس انتقال جیمی و بارنز به دفتر پلیس به منظور انجام تحقیقات اولیه به صحبت های ضد  ونقیض آنها در بازگو کردن ماجرا مشکوک وهر دو را دستگیر کرد.

پس بازجویی های مدام و مکررآنها توسط پلیس، در نهایت منجر افشای راز جنایت شد.

بر اساس گزارش پلیس، شریل پس از پی از بردن از رابطه بی‌شرمانه و غیر اخلاقی دخترش و بارنز که از سربازان ارتش SPC بود، تصمیم گرفت تا به این رابطه پایان دهد، اما تصمیم شریل برای جیمی به حدی او را خشمگین کرد تا در اقدامی ناباورانه نقش قتل مادرش را طراحی کرد.

به گفته جیمی: با وجود مراقبت و کنترل های زیاد مادرش باز هم وی به صورت پنهانی با بارنز پس از متواری شدن از مدرسه در ساعات درس وبر خلاف تفکر مادرش بارنز را ملاقات میکرد.

گفتنی است، ‌ پدر جیمی "مایکل سیلوانک" یک هفته قبل از این حادثه به یک ماموریت دوهفته ای از طرف شرکت تجاری به مریلند فرستاده شده بود.

جیمی در نهایت مادرش را سدی بزرگ برای رسیدن به بارنز می دانست و سرانجام در اواسط نیمه شب پس از وارد شدن به اتاق شریل  وی را  با ضربات یک قبضه چاقوی ضامن داری که از پیش توسط بارنز تهیه شده بود، به قتل رساند.

جیمی در دادگاه گفت: مادرم دائما از من کمک می‌‌خواست و می‌گفت تا اجازه دهد زنده بماند ولی نمی‌دانم چطور جواب خواهش‌هایش را با ضربات چاقو می‌دادم.

بر اساس گزارش پلیس، جیمی توانست با کمک بارنز جسد مادرش را از اتاق خاج و انرا در حیاط پشتی منزل خود در یک گور کم عمق که توسط بارنز تهیه شده بود منتقل کنند و تمامی آثار به جا مانده از آنرا از بین ببرند.

هر دو از آنها با اتهام  به قتل جنایی، سوء استفاده از یک جسد، دستکاری با شواهد و توطئه گر و جنایتکار متهم   هستند و محاکمه خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۲-۲۹ ۱۲:۵۹ 0 0

    دنیای بی رحمیه . صد رحمت به حیات وحش !!!!!
                                

نظر شما