شناسهٔ خبر: 93627 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

درگیری لفظی در جلسه امروز شورای شهر تهران

شورای شهر در جریان یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای شهر تهران درگیری لفظی بین اعضای اصلاح‌طلب (اسماعیل دوستی، محمد سالاری) و اصولگرایان (پرویز سروری و رضا تقی‌پور) صورت گرفت.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در حالی که به صورت عادی و معمولی در حال سپری شدن بود با صبحت‌های برخی از اعضای شورای شهر تنش‌زدا شد.

اسماعیل دوستی عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران در ادامه جلسه خطاب به اعضای اصولگرای شورای شهر تهران گفت: ما همچنان صبوری می‌کنیم و نمی‌دانیم دوستان ما چند روزی است که عصبانی‌اند و دوستان ما را چه شده است.

وی خطاب به اعضای اصولگرای شورای شهر گفت: شما دلواپسید و ما اصلا دلواپس نیستیم و ما به این حکومت و نظام امیدواریم!

وی با اشاره به اینکه هیأت امنای شورایاران از نظر روانی و اجتماعی خطرناکند، ‌خطاب به اعضای شورای شهر گفت: بگذارید این کار را شهرداری انجام بدهد.

وی با اشاره به اعضای اصولگرای شورای شهر گفت: ما ریلکس هستیم و هیچ مشکل و اضطرابی نداریم.

به گزارش فارس، پس از اظهارات اسماعیل دوستی عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران، رضا تقی‌پور خطاب به وی گفت: ایشان همه چیز را به بازی گرفته‌اند.

به گزارش فارس، در ادامه جلسه مهدی چمران ریاست شورای شهر تهران که تلاش داشت جو شورا را آرام کند، گفت: فعالیت شورایاران با هیأت امنای محلات متفاوت است و بگذارید این موضوع را در یک جلسه فوق‌‌العاده و با حضور اعضای شورای شهر بررسی کنیم.

پس از اظهارات مهدی چمران که در جهت آرام کردن فضای شورا بود، سالاری رئیس کمیسیون شهرداری و معماری درگیری لفظی را با پرویز سروری داشت.

به گزارش فارس، جلسه شورای شهر تهران در حالی به تنش کشیده شده بود که محسن سرخو در حال ترک کردن جلسه بود که با اصرار احمد دنیامالی به جلسه برگشت.

نظر شما