شناسهٔ خبر: 93524 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

حاجی دلیگانی در واکنش به اشکالات پیش آمده در حذف یارانه پردرآمدها:

بعضی می خواهند قانون را به نحوی اجرا کنند که اصل قانون زیر سؤال برود

حسینعلی حاجی‌دلیگانی431 فکر می کنیم که حذف افراد پر درآمد کار سختی نیست و به راحتی قابل شناسایی است اما چه بسا بعضی از افراد می خواهند به نحوی قانون را عملی کنند که اصل قانون را زیر سؤال ببرند و در نتیجه قانون را رها کنند.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت وگو با «نماینده» در خصوص اشکالات پیش آمده در حذف افراد پر درآمد از یارانه بگیرها گفت: ما از هر کار منطقی حمایت می کنیم اما کار بدون دقّت را نیز قبول نداریم.

وی افزود: فکر می کنیم که حذف افراد پر درآمد کار سختی نیست و به راحتی قابل شناسایی است و می شود قانون را اجرا کرد اما چه بسا بعضی از افراد می خواهند به نحوی قانون را عملی کنند که اصل قانون را زیر سؤال ببرند و در نتیجه قانون را رها کنند.

حاجی دلیگانی اضافه کرد: بعضی از اشکالات به این خاطر است که از طرفی فشار آورده می شود قانون اجرا شود و از طرف دیگر ممکن است بعضی از متصدیان جزء موجب ایجاد چنین اشکالاتی شوند و در اجرای قانون دقت لازم نشود.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به صحبت های اخیر معاون اول رئیس جمهور مبنی بر یاری نشدن دولت در مسیر حذف افراد پر درآمد گفت: ما هر کار منطقی و قانونی که دولت با جدیت اجرا کند را حمایت می کنیم اما طبیعتا خواستار رفع اشکالات و نواقص هستیم.  

نظر شما