شناسهٔ خبر: 93390 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

با حضور صدیقی و حدادعادل؛

کنگره جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی سوم خرداد برگزار می شود

نایب رئیس هیأت مؤسس جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی از برپایی کنگره سراسری این جمعیت در سوم خرداد سال جاری خبر داد.

به گزارش نماینده قدرت‌الله رحمانی، نایب رئیس هیأت مؤسس جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فارس، بیان داشت: کنگره سراسری جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی شنبه سوم خرداد سال جاری همزمان با میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز در تهران برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این کنگره حدود ۳۵۰ نفر از جانبازان فعال در عرصه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی از سراسر کشور به عنوان عضو مؤسس جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی حضور به عمل خواهند آورد.

به گفته رحمانی، کنگره سراسری جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در مرکز فرهنگی سیدالشهداء واقع در خیابان شهید مفتح، پایین‌تر از میدان هفت تیر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این کنگره در دو بخش برپا خواهد شد تصریح کرد: قرار است در بخش نخست چندین شخصیت‌ سیاسی و فرهنگی نظیر حجت‌الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران و غلامعلی حداد عادل سخنرانی خواهند کرد و در بخش دوم نیز مجمع عمومی مؤسسین، اساسنامه و مرام‌نامه جبهه را تصویب و سپس انتخابات شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، جبهه جانبازان انقلاب اسلامی از اردیبهشت سال ۹۲ موجودیت خود را اعلام کرد که با تأیید وزارت کشور این عنوان به جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی تغییر و تاکنون به فعالیت خود ادامه داده است.

حسین مظفر، محمداسماعیل کوثری، مجتبی رحماندوست سیدمهدی هاشمی و علیرضا ذاکانی ۵ تن از نمایندگان جانباز مجلس شورای اسلامی و عضو هیأت مؤسس جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی هستند که محمد اسماعیل کوثری رئیس موقت این مجموعه به شمار می‌رود.

نظر شما