شناسهٔ خبر: 93358 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

خباز تأکید کرد:

اصلاح طلبان با محوریت هاشمی،خاتمی، ناطق و لاریجانی می توانند اکثریت مجلس را به دست آورند

خباز/2 معاون تقنینی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری تأکید کرد: اگر اصلاح‌طلبان معتدل و اصولگرایان معتدل با محوریت چهار شخصیت آقایان هاشمی، خاتمی، ناطق‌نوری و لاریجانی به صحنه بیایند، می‌توانند اکثریت مجلس را به دست بگیرند

به گزارش نماینده، محمدرضا خباز؛ معاون تقنینی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری، در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: نباید اجازه دهیم عده‌ای از واژه فتنه کاسبی کنند.

خباز با بیان این‌که «اصلاح‌طلبان نمی‌توانند در امر مهم انتخابات بی‌تفاوت باشند»، افزود: اصلاح‌ طلبان مانند گذشته، با برنامه و حضور فعال نقش‌آفرینی می‌کنند و حتی تلاش خواهند کرد که فعال‌تر از قبل در عرصه، حضور داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: همان‌طور که اصلاح‌طلبان در خرداد ۹۲ در انتخابات ریاست‌جمهوری با یکپارچگی و وحدت توانستند پیروز رقابت باشند که از آثار آن حضور، ملت و کشور بهره‌مند شدند، در این انتخابات نیز با حضور فعال و معرفی کاندیدا برای هر حوزه انتخابیه نقش‌آفرینی می‌کنند و انتظار می‌رود با توجه به مدت کم باقی‌مانده به انتخابات، برنامه‌های خود را منسجم‌تر اجرا کرده و نقش فعال‌تری داشته باشند.

معاون تقنینی دولت یازدهم افزود: اصلاح‌طلبان متحد بوده و برای توفیق در انتخابات متحدتر هم خواهند شد تا با ایجاد امید، جهت حضور مردم در تعیین سرنوشت خویش نقش‌آفرینی کنند. این نماینده پیشین مجلس در خصوص رفتار دولت‌های نهم و دهم با اصلاح‌طلبان تاکید کرد: در هشت‌سال دولت‌های نهم و دهم به دلیل هجمه‌های غیرمنصفانه و تهمت‌های ناروا و افتراهایی که به این جریان سیاسی می‌زدند، طبیعی بود که مقداری آسیب ببیند اما جریان اصلاحات به عنوان یک فکر و اندیشه به حیات خود ادامه داد.

وی با بیان این‌که «اگر اصلاح‌طلبان معتدل و اصولگرایان معتدل با محوریت چهار شخصیت آقایان هاشمی، خاتمی، ناطق‌نوری و لاریجانی به صحنه بیایند، می‌توانند اکثریت مجلس را به دست بگیرند»، تاکید کرد: با هماهنگی‌های انجام شده و ارائه لیستی از درون معتدلان دو گروه که مورد تأیید این افراد باشند، اکثریت قریب به اتفاق مجلس آینده را لیستی تصاحب می‌کند که این چهره‌های سیاسی، اجتماعی آنان را تأیید کنند.

 

نظر شما