شناسهٔ خبر: 93244 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

حامی قاتل دم از مظلوم می زند! /منتظری فرمان شورش صادر کرد

احمد منتظری در دروغی آشکار و با توجه به تغییر روی کرد منتظری در خصوص ولایت فقیه در اواخر عمرش و بدون پاسخ به اینکه اگر منتظری ولایت فقیه را قبول نداشت پس چگونه قائم مقامی رهبری را پذیرفت اظهار داشته که: " ایشان از ابتدا ولایت مطلقه را قبول نداشتند {زیرا} پدرم حکومت ولی فقیه را الزامی نمی دانست!!"

به گزارش نماینده از  عصر امروز احمد منتظری فرزند همان کسی که در دفاع از سید مهدی هاشمی قاتل در مقابل نظام اسلامی ایستادگی کرد به نقل از پدرش گفته است که: " آیت الله منتظری بارها صریحاً گفتند و نوشتند که نظارت استصوابی، ظلم به مردم است! "

بنا بر این گزارش احمد منتظری که همچون پدرش در دام گروهکهای ملی مذهبی افتاده است بدون اینکه به خیانتهای آنان اشاره نماید و بدون اینکه اشاره نماید چگونه حمایت از منافقین و قاتلین را ظلم به مردم نمی دانسته است اما اکنون به دروغ دم از مظلوم و حق مردم می زند در مصاحبه با سایت گروهک ملی مذهبی اظهار داشته است که: " توصیه من از زاویه امر به معروف و نهی از منکر به شورای نگهبان این است که افراد و جامعه را از حق خود محروم نکند. این آقایانی که از فقها هستند و به قیامت و حساب و کتاب باور دارند، نباید افراد را از حقوق خود محروم کنند. این ظلم بزرگی است و نمی‌دانم که چرا به آن توجه نمی‌شود. "

به گزارش خبرنگار ما وی در ادامه با دروغی آشکار و با توجه به تغییر روی کرد منتظری در خصوص ولایت فقیه در اواخر عمرش و بدون پاسخ به اینکه اگر منتظری ولایت فقیه را قبول نداشت پس چگونه قائم مقامی رهبری را پذیرفت اظهار داشته که: " ایشان از ابتدا ولایت مطلقه را قبول نداشتند {زیرا} پدرم حکومت ولی فقیه را الزامی نمی دانست!! "

به گزارش عصر امروز احمد منتظری بدون توجه به اینکه چطور فکر می کند مردم ایران کم حافظه هستند و سخنان پدر وی در خصوص حکومت فقیه و لایت فقیه را که وی حتی یک دهه خود را قائم مقام ولی فقیه می دانست فراموش می کنند اظهار داشته است که: " یعنی منظور اجرای احکام اسلام است و هر طریقی که منجر به رعایت احکام اسلام در زمینه قانونگذاری، اجرا و قضاوت شود از نظر ایشان کفایت می‌کرد. مثلاً اگر هیأتی بر اجرای احکام اسلام نظارت داشته باشند کفایت می‌کند و لازم نیست که حتماً فردی به نام ولی فقیه حکومت داشته باشد!؟ "

وی در ادامه این مصاحبه که ظاهرا جو ضد انقلاب بدجوری بر روی وی تاثیر گذاشته بوده و خود را در فضای فتنه ۸۸ پنداشته بود دستور به شورش علیه قانون اساسی و مراکز قانونی را صادر نموده و اظهار می دارد که: " این خیلی اتهام بزرگی است. فرد متدینی را به عدم التزام به اسلام متهم می‌کنند. مردم باید با حضور خود پی‌گیر لغو نظارت استصوابی شوند. "

نظر شما