شناسهٔ خبر: 93230 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

چه کسانی باید به مجلس خبرگان راه پیدا کنند؟

حسینعلی حاجی‌دلیگانی431 نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی که دارای سابقه دلسوزی و سرمایه‌گذاری برای حفظ آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیستند نمی‌توانند به مجلس خبرگان رهبری راه پیدا کنند.

به گزارش نماینده حسین علی حاجی دلیگانی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در خصوص ورود احزاب مختلف برای کاندیدا شدن در انتخابات مجلس خبرگان رهبری به نسیم، گفت: افرادی که در زمینه شکل‌گیری انقلاب و سرمایه گذاری برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فعالیت نکرده‌اند و در تثبیت و استقرار انقلاب نقش مؤثری نداشته‌ و برای نظام دلسوزی نکرده‌اند نمی‌توانند در مجلس خبرگان رهبری جایگاهی داشته باشند.

نماینده مردم در شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: افرادی باید به مجلس خبرگان رهبری راه پیدا کنند که ولایت‌مدار بوده و از بصیرت کافی نسبت به مسائل داخلی کشور و سیاست خارجی برخودار باشند.

وی یادآور شد: افرادی که از جریان‌های خارج از کشور حمایت می‌کنند و به دنبال حفظ انقلاب نیستند و تنها سلیقه خود را در امور داخلی کشور اعمال می‌کنند و عملکرد آنها مورد تأیید بیگانگان است نمی‌توانند اقبالی در این انتخابات داشته باشند.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: مردم نسبت به عملکرد مسئولان آگاه هستند و با اطمینانی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند از افرادی که خلاف آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بر می‌دارند حمایت نمی‌کنند و در انتخابات به آنها رأی نخواهند داد.

نظر شما