شناسهٔ خبر: 93219 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

در همایش حزب اعتدال و توسعه در یزد مطرح شد؛

اجازه فضای دو قطبی در انتخابات را نمی دهیم/ تمهیدات دولت برای برگزاری سالم انتخابات

مرتضی بانک معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری، از تمهیدات دولت برای برگزاری سالم انتخابات آتی خبر داد و گفت: دولت تلاش می‌کند تا همه نیروهای اجتماعی با امنیت خاطر در انتخابات آتی حضور پیدا کنند.

به گزارش نماینده به نقل از ایلنا، مرتضی بانک در همایش منطقه‌ای حزب اعتدال و توسعه در یزد، افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات آتی، تحجر و افراط‌گرایی را نفی می‌کند.

وی، از تمهیدات دولت برای برگزاری سالم انتخابات آتی خبر داد و گفت: دولت تلاش می‌کند تا همه نیروهای اجتماعی با امنیت خاطر در انتخابات آتی حضور پیدا کنند.

بانک، با بیان اینکه دولت باید دغدغه‌هایی که در بخش‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی وجود دارد، رفع کند، گفت: موضوعات متنوعی هستند که نیازمند رسیدگی است و نمی‌توان آنان را نادیده گرفت.

این مقام مسئول، افزود: دولت اولویت‌های مختلف را درک می‌کند و بر اساس آن حرکت می‌کند. اعتدال به معنای انزوا نیست، بلکه به معنای تدبیر در تصمیم گیری و قاطعیت در اجراست.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه درباره ضرورت ایجاد حرکت‌های حزبی در جامعه اضافه کرد: تنها راه صیانت از افکار، ایده‌ها و جریان اصیل و فعالیت‌های اجتماعی، ایجاد بستر خوب و تشکل‌های سیاسی است. و لازمه ایجاد این حرکات، وجود حمایت قانونی، آزادی مناسب و قانونمند در جامعه است.

وی، تاکید کرد: یکی از برنامه‌های دولت در این باره، ایجاد بستر مناسب برای فعالیت هاست.

بانک، با بیان اینکه برخی، قصد دارند فضای دو قطبی را بار دیگر در جامعه حاکم کنند، گفت: دولت این خواست را می‌فهمد و اجازه نمی‌دهد در صفوف عظیم مردم، افتراق ایجاد شود.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری، با اشاره به اینکه حرکت سیاسی، یک حرکت مستمر و پایدار است و یاس در آن وجود ندارد، گفت: یک جریان سیاسی در عین حال که پیروز است، می‌تواند شکست بخورد و باید به این نکته توجه کند.

وی، با اشاره به حرکت‌های رسانه‌ای برخی جریانات گفت: مردم طعم ۸ سال گذشته را چشیده‌اند و اگر حضور مردم باشد، بازگشت به قبل نخواهیم داشت.

نظر شما