شناسهٔ خبر: 93160 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

عصر دیروز:

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس وارد خراسان شمالی شدند

کمیسیون برنامه و بودجه اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در نهمین سفر استانی در قالب یک سفر دو روزه وارد استان خراسان شمالی شدند.

به گزارش نماینده اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به همراه شماری از معاونین وزارتخانه های مختلف، عصر چهارشنبه با هدف بازدید از پروژه های عمرانی و اجرای قانون بودجه در استانها وارد فرودگاه بجنورد شدند.

دراین سفر، اعضای کمیسیون و هیئت همراه، علاوه بر بازدید از طرح های بزرگ تولیدی، صنعتی و پروژه های عمرانی از بیمارستان های نیمه تمام استان، آموزشکده دارالفنون، پردیس دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه دولتی، پارک علم و فناوری، دانشگاه کوثر، تقاطع غیر هم سطح چهارراه خوشی و پروژه های بزرگ نیمه تمام خراسان شمالی بازدید خواهند کرد.

همچنین بازدید از طرح چهار خطه کردن محور بجنورد- جنگل گلستان، راه آهن جوین- اسفراین و فرودگاه بجنورد، پتروشیمی خراسان، آلومینای جاجرم و مجتمع فولاد و لوله گستر اسفراین در برنامه سفر دو روزه اعضای کمیسون به خراسان شمالی قرار دارد.

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در دومین روز از سفر خود به خراسان شمالی به شهرستان های اسفراین، مانه و سملقان و جاجرم به منظور بازدید از پروژه های بزرگ این شهرستانها سفر خواهند کرد.

حضور اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که پنجشنبه شب در سالن شهید ماژانی فرمانداری بجنورد با حضور مدیران کل دستگاههای اجرایی استان برگزار می شود، پایان بخش سفر اعضای این کمیسیون به خراسان شمالی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، هم اکنون موسی الرضا ثروتی رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی و هادی قوامی نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی دو نماینده مردم این استان در این کمیسیون هستند.

نظر شما