شناسهٔ خبر: 93103 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

معرفی ۹ غرفه برتر نمایشگاه کتاب در آئین اختتامیه

نمایشگاه کتاب43 مدیر کمیته انتخاب غرفه های برتر همکار بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از معرفی ۹ غرفه برتر این نمایشگاه در آئین اختتامیه آن خبر داد.

به گزارش نماینده، همایون امیر زاده مدیر کمیته انتخاب غرفه های برتر همکار بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در گفتگوبامهر از وصول فهرست برخی از غرفه های نامزد این عنوان از سوی برخی تشکل های نمایشگاه امسال خبر داد و گفت: برخی تشکل ها کاندیداهای خودشان را در قالب فهرست هایی برای انتخاب غرفه برتر به هیئت انتخاب معرفی کرده اند. منتظر نهایی شدن این فهرست هستیم و به زودی بررسی این گزارش را آغاز می کنیم.

به گفته امیرزاده از هر تشکل سه غرفه به عنوان نامزد غرفه های برتر معرفی خواهند شدکه در نهایت در هر یک از بخش های چهارگانه ناشران داخلی شامل ناشران عمومی، ناشران دانشگاهی، ناشران آموزشی و ناشران کودک ونوجوان، یک غرفه  و در بخش ناشران بین الملل هم دو غرفه، یکی در بخش ناشران لاتین و یکی در بخش ناشران عربی  و در بخش جنبی هم دو غرفه و در مجموع ۹ غرفه به عنوان غرفه های برتر نمایشگاه بیست هشتم انتخاب و معرفی می شوند.

امیرزاده معیارهایی مانند رعایت موازین اسلامی، غرفه آرایی مناسب و توجه به المان های دینی را از جمله مواردی که در انتخاب غرفه های برتر نمایشگاه کتاب تاثیرگذار خواهد بود، عنوان کرد.

وی افزود: امسال بانک صادرات ایران هم اعلام آمادگی کرده تا در تامین جوایز غرفه های برتر با کمیته انتخاب این غرفه ها مشارکت کند.

آئین اختتامیه بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عصر روز شنبه ۲۶ اردیبهشت در سالن اجتماعات ضلع جنوبی مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می شود.

نظر شما