شناسهٔ خبر: 93040 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

تحویل ۸۰ هزار مسکن مهر تا خرداد

مسکن43 قائم مقام وزیر راه در طرح مسکن مهر با اشاره به اینکه تاپایان خرداد ۸۰ هزار واحد مسکن مهر تحویل داده می شود، گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش تعاونی‌های مسکن مهر همکاری بیشتری داشته باشد.

به گزارش نماینده از مهر، احمد اصغري مهرآبادي در مراسم افتتاح۲۸۱۸ واحد مسکن مهر، اظهار داشت: تا پايان خرداد امسال ۸۰ هزار واحد مسكن مهر در كشور به مالكان تحويل داده مي شود.

وي افزود: با همكاري بانك مركزي افزايش تسهيلات مسكن مهر از ۲۵ ميليون به ۳۰ ميليون تومان اجرايي شده و اميدواريم با تلاش بانك مسكن اين افزايش در تسهيلات ارائه شده در همه استان ها اعمال شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بيان اينكه دو ميليون و ۳۰۰ هزار واحد مسكوني در كشور در دست ساخت بوده است، افزود: تاكنون يك ميليون و ۴۲۰ هزار واحد مسكوني افتتاح شده است.

اصغري مهرآبادي مهمترين مشكل در واگذاري مسكن مهر را كمبود اعتبارات عنوان و تصريح كرد: بيش از ۲۶۰ هزار واحد مسكوني داريم كه ساخت آن تمام شده ولي به خاطر تامين نشدن زيرساخت ها امكان تحويل و اسكان در آنها وجود ندارد كه تا چند ماه آينده اين مشكل رفع خواهد شد.

وی، همكاري و مساعدت بانك مركزي، شوراي پول و اعتبار و وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي براي همكاري در بخش تعاوني‌های مسكن مهر را براي تسريع در اتمام مسكن مهر كشور خواستار شد.

نظر شما