شناسهٔ خبر: 93020 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

دفاع مرعشی از طرح "استانی شدن انتخابات"/ جریان مقابل داری پایگاه اجتماعی است

مرعشی عضو حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه استانی شدن انتخابات خيلی به ما كمک می كند، گفت: انتخابات استانی ما را در اتحاد درونی كمک می كند.

به گزارش نماینده حسین مرعشی محکوم فتنه ۸۸ و عضو حزب کارگزاران در گفتگو با یکی از روزنامه های اصلاحات طلب به حمایت از طرح استانی شدن انتخابات پرداخت و با بیان اینکه استاني شدن انتخابات خيلي به ما كمک مي‌كند، گفت: انتخابات استاني ما را در اتحاد دروني كمک مي‌كند، چون ديگر اين‌گونه نيست كه هر كس پتانسيل راي آوري در شهرستان داشته باشد بگويد من مي‌خواهم بيايم. اين‌بار يك ليست كلي به نام اصلاح‌طلبان بايد شكل بگيرد.

وی همچنین در خصوص اصولگرایان، اظهارداشت: جريان مقابل ما داراي پايگاه اجتماعي با انگيزه‌اي است. جبهه اصولگرايي جبهه ريشه‌دار و تاريخي است اما مشكلش اين است كه نقش آفريني بزرگان اين جبهه كم شده و يك مقدار جبهه پايداري گرداننده شده‌اند.

عضو حزب کارگزاران با دفاع از دولت یازدهم و رئیس جمهور، گفت: من هميشه تصورم اين بوده كه دولت آقاي روحاني نه فقط براي اصلاح‌طلبان كه براي اصولگرايان هم فرصتي را ايجاد كرده تا خود را بازسازي كنند. بالاخره آقاي روحاني عضو موثر جامعه روحانيت مبارز بوده است. خاستگاهش اصولگرايي معتدل است.

محکوم فتنه ۸۸ می گوید: اصولگرايان هنوز هم فرصت دارند كه از اين شعارهاي روحاني و فضايي كه او در سطح اجتماع ساخته جبهه خودشان را متحد كنند و با شعارهاي نو به جامعه بازگردند.

نظر شما