شناسهٔ خبر: 92999 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

در جلسه نماینده جیرفت و وزیربهداشت صورت گرفت:

دستور خرید دستگاه ام آر آی برای بیمارستان جیرفت صادر شد

فرح الله عارفی43 در جلسه ای که با حضور وزیربهداشت، نماینده مردم جیرفت عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد وزیر بهداشت دستور خرید دستگاه ام آرآی برای بیمارستان جیرفت را صادر کرد.

به گزارش نماینده فرح الله عارفی نماینده مردم جیرفت وعنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار و جلسه با وزیر بهداشت در مان و آموزش پزشکی اظهارداشت:در این دیدار مشکلات ونیاز های حوزه بهداشت ودرمان جنوب کرمان به خصوص شهرستان های جیرفت وعنبرآباد مطرح شد.
وی با بیان اینکه در این دیدار مسائلی که در دیدارهای قبلی با وزیر محترم بهداشت قول انجام آنها داده شده بود نیز پیگیری شد تصریح کرد: مشکلات بیمارستان های موجود، احداث بیمارستان های مجوز گرفته شده و کمبود نیروی انسانی از جمله مباحث مطرح شده در این دیدار بود.
نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تقدیر از خدمات ارزنده وپیگیری های مجدانه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت خاطرنشان کرد: با قول های که وزیر محترم دادند وبا پشتکاری که ریاست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت دارند انشالله در آینده مشکلات حوزه بهداشت ودرمان این منطقه کاهش چشمگیری خواهد داشت.
عارفی گفت:اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت ودرمان جنوب کرمان در دوسال اخیر بسیار خوب وموثر بوده است.
وی با بیان اینکه نبود دستگاه ام آر آی مردم منطقه را دچار مشکل کرده است اذعان داشت:در این دیدار در ادامه پیگیری های گذشته برای راه اندازی دستگاه ام آر آی در بیمارستان جیرفت این موضوع پیگیری شد که وزیر محترم دستور خرید این دستگاه را صادر نمود.

نظر شما