شناسهٔ خبر: 92768 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین

دروازه بان استقلال بستری شد+عکس

وحید طالب لو وحید طالبلو گلر محبوب هواداران استقلال که کمتر به بازی گرفته می شود شب بعد از بازی تیمش با تراکتورسازی را در بیمارستان گذراند.

به گزارش نماینده، وحيد طالب لو گلر محبوب استقلالي ها در گفت و گو با خبرآنلاين از عكسي گفت كه او را روي تخت بيمارستان نشان مي دهد. وحيد در پايان بازي تيمش با تراكتورسازي براي ساعاتي در بيمارستان بستري بود. وحيد در اين باره گفت:بعد از بازي سردرد شديدي داشتم. همه عصبي شده بوديم و من هم مثل بقيه تيم؛ همين حال را داشتم.

وحید طالب لو
اين سردردم احظه به لحظه بيشتر شد و طوري شد كه وقتي با دكتر ستوده تماس گرفتم گفت براي تمام شدن اين سردرد و حالت تهوع به بيمارستان بروم. تجويز پزشك برايم تزريق سروم بود كه تا حدود يك بامداد طول كشيد اما خداراشكر الان خوبم و به تمرين مي روم.

نظرات مخاطبان 0 2

  • ۱۳۹۴-۰۲-۲۲ ۰۱:۱۸مهدی زارع 0 0

    آقایان تاج خادم ماموریتتون که همون نابودی دوتیم محبوب ایران استقلال وپرسپولیس بود تموم نشده تو رو جون عزیزاتون دست از سر این دوتیم بردارید ظلمی که شما به این هوادارا کردید از کارای داعشیا بدتر بخدا بدتره 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۲۳ ۱۲:۳۹رضایی 0 0

    ب نظر من باید محسن فروزان به درد گلری نمی خورد باید از استقلال بره با اون همه ادعا میگه خونم هم رو زمین بریزه نمیذارم تراکتور گل بزن اما انواع گلها را خورد
                                

نظر شما