شناسهٔ خبر: 92721 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

امروز تهران بارانی می شود

هواشناسی 43 یک کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران امروز بعداظهر در تهران خبر داد، گفت: تهران طی دو روز آینده دو درجه افزایش خواهد داشت.

به گزارش نماینده، فریبا گودرزی در گفت‌و‌گو با تسنیم در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز برای شمال غرب، غرب و شمال شرق کشور رگبار باران و به تدریج برای مرکز، دامنه‌های جنوبی و شرق کشور وزش باد همراه با بارش باران پیش‌بینی شده است.

وی با بیان این‌که امروز برای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی بارش باران داریم، گفت: در روز سه‌شنبه و چهارشنبه بارش باران و وزش باد برای شمال غرب و شمال کشور رخ خواهد داد.

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: امروز و فردا برای جنوب شرق و شرق کشور وزش باد و گرد و خاک خواهیم داشت.

گودرزی با بیان این‌که امروز برای تهران بارش پراکنده در بعدازظهر و امشب پیش‌بینی شده است. همچنین باید بگویم که امروز و فردا رعدوبرق و وزش باد در تهران پیش‌بینی شده است، گفت: بیشنیه دمای امروز تهران ۲۶ و کمینه فردا صبح ۱۵ درجه سانتی‌گراد است در واقع طی دو روز آینده روند ۳ درجه‌ای دما برای تهران پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به این‌که در اکثر نقاط کشور روند افزایش نسبی دما از امروز پیش‌بینی شده است، افزود: برای نیمه شمالی کشور (گیلان، مازندارن و گلستان) روند افزایش دمای ۳ درجه‌ای را شاهد خواهیم بود.

نظر شما