شناسهٔ خبر: 92716 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

هدایتی به شرط تسویه بدهی بانکی می‌تواند شرکت کند

استقلال 43 رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: هدف ما اجرای قانون است و با کسی تعارف نداریم، استقلال و پرسپولیس سرمایه های مردم هستند.

به گزارش نماینده از فارس به نقل از سازمان خصوصی سازی، میر علی اشرف عبدالله پوری حسینی، گفت: هدف ما اجرای قانون است و با کسی تعارف نداریم. استقلال و پرسبولیس سرمایه های مردم هستند و روند واگذاری آنها با دقت و صحت انجام شده و تصور می کنم در مزایده چهارم که به نظرم پرشورتر خواهد بود کار تمام شود.

پوری حسینی درباره رد صلاحیت برخی متقاضیان و از جمله آقای هدایتی گفت: ایشان به اتفاق آقای عابدینی پیش من آمدند و نامه رسمی بانک مرکزی و بدهی ایشان به بانک های محتلف را به آنها ارایه کردم.
رئیس کل سازمان خصوصی سازی اضافه کرد: قرار شد بعد از تسویه این بدهی ها، آقای هدایتی بتواند در مزایده چهارم شرکت کند.
پوری حسینی گفت: حتی در این نشست عنوان شد که سازمان خصوصی سازی کسی را سرکار نمی‌گذارد. به آنها و همه اطمینان می دهم در موضوع واگذاری کاملا جدی هستیم و همه در برابر قانون برابر هستند.
وی درباره سهامداران شرکت استیل آذین هم گفت: همانطور که در آن جلسه به ایشان گفتم دو جوان ٢١ و ٢٣ ساله نمی توانند بیش از نود درصد مالکیت را در اختیار داشته باشند و باید این میزان به زیر چهل درصد برسد.
پوری حسینی با تاکید دوباره بر رعایت قانون گفت: اهلیت افراد باید بر ما به اثبات برسد و تایید مجاری قانونی مورد استناد ما خواهد بود.

نظر شما